Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn Paps wil gaan sim racen, doet het graag op het circuit, maar wil nu ook graag (ala Max en George) zelf graag sim racen. Hij gaat waarschijnlijk beginnen met iRacing en wil dit gaan doen met een VR Bril. Waarschijnlijk de HTC VIVE Pro en een nog uit te zoeken Raceset (waarschijnlijk een fanatec set, moet ik nog even onderzoek naar doen met hem)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1500 euro. Minder is altijd fijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, toestenbord en muis zijn al aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijstje onderaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Asus qua videokaart, maar heb ik persoonlijk gewoon goede ervaringen mee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niets speciaals.
Ga je overklokken?
Nee, dat gaan we niet.
Wat verwacht je van ons?
Sanity check, of alles met elkaar werkt. Of ik niks vergeten ben en of de voeding goed genoeg is voor dit systeem. Asus zegt 600 watt voor de videokaart, maar van wat ik gelezen heb ik vaak 500W al voldoende met een goede voeding.
Mijn Paps wil gaan sim racen, doet het graag op het circuit, maar wil nu ook graag (ala Max en George) zelf graag sim racen. Hij gaat waarschijnlijk beginnen met iRacing en wil dit gaan doen met een VR Bril. Waarschijnlijk de HTC VIVE Pro en een nog uit te zoeken Raceset (waarschijnlijk een fanatec set, moet ik nog even onderzoek naar doen met hem)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1500 euro. Minder is altijd fijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, toestenbord en muis zijn al aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijstje onderaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Asus qua videokaart, maar heb ik persoonlijk gewoon goede ervaringen mee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niets speciaals.
Ga je overklokken?
Nee, dat gaan we niet.
Wat verwacht je van ons?
Sanity check, of alles met elkaar werkt. Of ik niks vergeten ben en of de voeding goed genoeg is voor dit systeem. Asus zegt 600 watt voor de videokaart, maar van wat ik gelezen heb ik vaak 500W al voldoende met een goede voeding.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 204,50 | € 204,50 |
1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 109,- | € 109,- |
1 | Videokaarten | Asus ROG Strix Radeon RX5700 XT O8G Gaming | € 519,- | € 519,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C - Dark TG | € 85,- | € 85,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2Z3600C18 | € 109,- | € 109,- |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 500W CM | € 69,95 | € 69,95 |
1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 100,95 | € 100,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.197,40 |