Sinds mijn nieuwe PC build, wil mijn PC maar niet goed uit de slaapstand komen en ik heb geen idee hoe het komt. Ik heb al verschillende power instellingen geprobeerd, maar niets lijkt te helpen.
Wat gebeurt er?
Als mijn PC in slaap valt, gaan alle lampen uit van de kast/videokaart/keyboard/muis en de monitor. Als ik hem dan weer wakker maak, gaan de lampen in de kast allemaal gewoon aan, maar mijn monitor, keyboard en muis blijven in de slaapstand hangen. Een druk op de reset knop is dan nodig om de boel te herstarten.
Ik heb:
Asus Rog Strix X470-F gaming moederbord
Corsair RX750 voeding
AMD Ryzen 3700x Processor
Asus Rog Strix RTX2070
32GB Corsair ram
Ik heb al de Ryzen Power Plans geprobeerd en die van Windows ook. ook handmatig dingen geprobeerd in te stellen daar.
Mijn vrouw heeft dezelfde build, maar dit probleem niet.
Wat gebeurt er?
Als mijn PC in slaap valt, gaan alle lampen uit van de kast/videokaart/keyboard/muis en de monitor. Als ik hem dan weer wakker maak, gaan de lampen in de kast allemaal gewoon aan, maar mijn monitor, keyboard en muis blijven in de slaapstand hangen. Een druk op de reset knop is dan nodig om de boel te herstarten.
Ik heb:
Asus Rog Strix X470-F gaming moederbord
Corsair RX750 voeding
AMD Ryzen 3700x Processor
Asus Rog Strix RTX2070
32GB Corsair ram
Ik heb al de Ryzen Power Plans geprobeerd en die van Windows ook. ook handmatig dingen geprobeerd in te stellen daar.
Mijn vrouw heeft dezelfde build, maar dit probleem niet.