Intel NUC - Carrying Case

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Yusunoha
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-01 06:20
Misschien is dit een beetje een rare vraag, maar ik vroeg mij af of iemand hier een nederlandse webshop weet waar ik een reistas, of carrying case voor een Intel NUC kan kopen.

Ik neem de NUC regelmatig mee op vakantie, en daarom zou ik graag een tas of case willen hebben voor de NUC, en de extra spullen. Ik heb al wel wat gegoogled, maar de websites die ik tegenkwam waren buitenlandse websites, waar ik zowat meer geld kwijt ben aan verzendkosten dan het product zelf. 8)7

Ik heb ook al op Aliexpress gekeken, waar ze de benodigde spullen hebben voor een NUC, maar helaas niet dit.

Beste antwoord (via Yusunoha op 17-08-2019 15:22)

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-01 18:54

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Yep, of een kant en klaar koffertje met plukschuim kopen van het gewenste formaat.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Alle reacties

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01 14:40

Praetextatus

the dutch_paki

Je zou eens kunnen kijken naar een carying case voor bijvoorbeeld een videocamera.
Voor een paar tientjes heb je een stevige tas.

Ik kwam ook deze nog tegen.
https://www.amazon.com/He...H-NUC5i3RYK/dp/B017R08DVS

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Vraag me af of er specifiek cases voor nucs ontwikkeld worden, waarschijnlijk ben je inderdaad beter af als je gewoon wat meer generiek gaat zoeken naar cases voor bijvoorbeeld (actie) camera’s. Of loop eens bij een grote fotozaak / mediamarkt binnen.

Als je hier nog meer concrete tips wilt: geef even aan welke afmetingen je ongeveer zoekt :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01 14:40

Praetextatus

the dutch_paki

Orion84 schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 14:17:
Vraag me af of er specifiek cases voor nucs ontwikkeld worden, waarschijnlijk ben je inderdaad beter af als je gewoon wat meer generiek gaat zoeken naar cases voor bijvoorbeeld (actie) camera’s. Of loop eens bij een grote fotozaak / mediamarkt binnen.

Als je hier nog meer concrete tips wilt: geef even aan welke afmetingen je ongeveer zoekt :)
Vroeg ik mij ook af en na een snelle search wat tegen gekomen. Zie de Amazon link, het is een soort koffertje met schuim vulling.

Volgens mij kun je zoiets zelf ook maken, een simpel koffertje en wat foam zelf uitsnijden :P

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • Beste antwoord

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Yep, of een kant en klaar koffertje met plukschuim kopen van het gewenste formaat.

• Yusunoha
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-01 06:20
Ik weet niet zo snel welke NUC Ik specifiek heb... ja, dat het een Intel is, dat is het wel zo'n beetje. :F

Ik heb nog niet naar cases gekeken voor andere producten, zoals cameras. Ik hoopte dat er toevallig cases specifiek voor NUCs waren, maar zo te zien is dat niet echt het geval.

Ik zal in ieder geval ook naar cases van andere producten kijken, hopelijk dat ik daar nog iets kan vinden. (y)

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-01 09:22

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Misschien een leuk idee om de NUC te casemodden en er een kast omheen te bouwen waarbij je de aansluitingen makkelijk bereikbaar, maar wel afgeschermd hebt aan de buitenkant?

Zoiets:
https://www.mini-itx.com/projects/briefcasepc/

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
unezra schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 14:55:
Misschien een leuk idee om de NUC te casemodden en er een kast omheen te bouwen waarbij je de aansluitingen makkelijk bereikbaar, maar wel afgeschermd hebt aan de buitenkant?

Zoiets:
https://www.mini-itx.com/projects/briefcasepc/
Is wel het hele idee van een nuc weg...
Pagina: 1