Toon posts:

Chromebook en remote desktop

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• DCQHavermans
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 11-11-2019
Mijn vraag
...
Hoi,

Gisteren heb ik een chromebook aangeschaft, werkt perfect waarvoor ik hem me nodig heb. Echter mijn partner zal voor het werk moeten kunnen inloggen via een remote desktop. Normaliter word er ingelogd via een webpagina. Dit lukt tot op zeker hoogte. Uiteindelijk wordt er een RDP bestand gedownload maar daarna gebeurt er niets meer. Wie o wie kan me helpen? en owja ik ben een enorme leek dus jip en janneke taal zou erg fijn zijn. Vrees anders dat het een mislukte aankoop is:(.

Alle reacties

• kraats
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 22:36

kraats

Ik rol

Even uit mijn hoofd, want heb nu geen Chromebook bij de hand: als je toegang hebt tot de Android app store op de Chromebook kun je daar de Microsoft Remote Desktop app downloaden en installeren. Bij de instellingen van het RDP bestand dat je download van de webpagina kun je aangeven dat het standaard met die app geopend wordt. Dan moet het werken

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

• DCQHavermans
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 11-11-2019
Super!!!!!! het werkt! ontzettend bedankt voor je hulp!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies