Toon posts:

Probleem met TP link AV600 TL-PA4010P KIT.

Pagina: 1
Acties:

• TheRaven123
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 25-11-2019
Ik heb een probleem met de TP link AV600 TL-PA4010P KIT.
1 stekker heb ik in de meterkast rechtstreeks op poort 1 van het modem aangesloten en de andere stekker in de garage.

Dit werkt goed en zonder problemen. Alle 3 de lampjes branden ook correct (stroom / internet signaal / kabel op poort aangesloten).

ECHTER

Na +- 2 dagen brandt het middelste lampje opeens niet meer op beide kastjes en werkt het internet signaal ook niet meer (hij doet niets meer).

Ik ben inmiddels aan de derde set echter blijft exact het zelfde euvel terugkomen. Ik kan me voorstellen dat er een instelling o.i.d. verkeerd staat echter kan ik niet uitvinden welke, ook als ik hierop google vindt ik geen duidelijke oplossing.

Kan iemand mij hierbij helpen?

Bedankt!

• mad-dog
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 01:04
Je kan de volgende dingen proberen:

Allebei eruit en weer 1 voor 1 erin
Koppeling opnieuw uitvoeren via de PLC software van TP-Link

Blijft echter een lapmiddel, enige oplossing is kabel trekken...

• Cpt.Morgan
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 06-12 13:13
Alle apparatuur die op je stroomnet is aangesloten (en soms zelfs apparatuur bij de buren) kan de powerline communication (PLC) verstoren. Wellicht is er iets dat jij of je buren eens in de zoveel dagen aanzetten (wasmachine?) dat de verbinding verstoord. PLC staat er om bekend hit-or-miss te zijn en het kan inderdaad verstandig zijn op zoek te gaan naar alternatieven.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee