Ik zoek een?
(wireless) gaming headset voor de Xbox One X en pc. Liefst compatible voor beide. Op dit moment heb ik de Logitech G430 Surround Sound Gaming Headset welke zijn leeftijd en mankementen vertoond.
Wat is je budget?
€150,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Is bedoeld voor gamen op zowel mijn Xbox One X als op de pc. Ik verwacht dat deze draadloos is. Betreft surround sound, hier hecht ik weinig waarde aan. Ik heb liever goed stereo geluid.
Wat heb je zelf al gevonden?
Logitech G935 wireless 7.1 surround sound
Steelseries Arctis 7 Zwart (2019 edition)
Welke vragen heb je hier nog over?
Of iemand ervaring met één van deze twee heeft en welke je zou aanraden. Zelf heb ik veel apparatuur van Logitech echter sta ik open voor andere merken mits goed onderbouwd natuurlijk. Turtle Beach heb ik weinig goeds over gehoord.
Alvast bedankt.
p.s. Excuses voor de vorige post. Blijkbaar was er iets niet goed gegaan.
(wireless) gaming headset voor de Xbox One X en pc. Liefst compatible voor beide. Op dit moment heb ik de Logitech G430 Surround Sound Gaming Headset welke zijn leeftijd en mankementen vertoond.
Wat is je budget?
€150,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Is bedoeld voor gamen op zowel mijn Xbox One X als op de pc. Ik verwacht dat deze draadloos is. Betreft surround sound, hier hecht ik weinig waarde aan. Ik heb liever goed stereo geluid.
Wat heb je zelf al gevonden?
Logitech G935 wireless 7.1 surround sound
Steelseries Arctis 7 Zwart (2019 edition)
Welke vragen heb je hier nog over?
Of iemand ervaring met één van deze twee heeft en welke je zou aanraden. Zelf heb ik veel apparatuur van Logitech echter sta ik open voor andere merken mits goed onderbouwd natuurlijk. Turtle Beach heb ik weinig goeds over gehoord.
Alvast bedankt.
p.s. Excuses voor de vorige post. Blijkbaar was er iets niet goed gegaan.