Versterker bij Tannoy Revolution XT Speakers

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:12

Toshirou

Vinyl Surfer

Topicstarter
Een tijdje geleden heb ik nieuwe speakers aangeschaft en zit nu te oriënteren op een nieuwe versterker. Mijn huidige versterker heeft overload problemen, dus het wordt tijd voor een nieuwe. Alleen doordat er zoveel te kiezen is en elke versterker weer andere eigenschappen heeft zou ik graag wat advies willen hebben. De Tannoy Revolution XT 8F zijn geen moeilijke speakers, dus veel is mogelijk.

Ik zoek een?
Een versterker met het liefst een vooral dynamische en warme sound.

Wat is je budget?
Gemiddeld €900,-

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Vinyl, Cd en radio of streams via Chromecast Audio te luisteren.

Wat heb je zelf al gevonden?
Een versterker waar ik al naar heb gekeken die aan mijn eisen voldoet is de Advanced Acoustic x105.

Welke vragen heb je hier nog over?
Welke versterker komt in de buurt of is een goed alternatief voor de X105? En welke sluit goed aan bij de speakers van Tannoy?

Merken waar ik niet naar opzoek ben zijn Japanse merken.

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Je wilt perse een nieuwe versterker? Kan je niet je versterker voorzien van wat luchtstroom?

Lip in "Het Onkyo AV Receiver ervaringen/discussie Topic deel 3"

[ Voor 34% gewijzigd door Lip op 17-08-2019 06:00 ]

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:12

Toshirou

Vinyl Surfer

Topicstarter
Dat is het probleem niet, mijn versterker heeft genoeg lucht, staat ook bovenop een kast. De versterker wordt ook niet overmatig warm. Dus daar zit het probleem niet.

Het is daarbij een oude versterker die ook zijn kuren begint te vertonen. Zoals het geen geluid bij overschakelen van bronnen tenzij ik de versterker aan en uit zet.

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 11:04
Wat heb jezelf al gevonden? Google levert bijvoorbeeld dit antwoord voor iemand met dezelfde vraag.