Wijziging User Review - [collisions] [sderooij]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:32
Mbt advertentie: Philips Wake-up Light (HF3520)

Heb van collisions een wake up light overgenomen, het was even een erg stroeve start en afronding van deze deal. Na weken en weken wachten, dacht ik slachtoffer te zijn geweest van internet oplichting (is mij eerder overkomen). Heb derhalve een review achtergelaten (weken voordat ik uiteindelijk het pakket ontving) in lijn met het kopje internet oplichting.

Collisions heeft contact met mij opgenomen en gevraagd mijn review aan te passen, hier heb ik met ingestemd na een goede uitleg vanuit zijn kant.

Kunnen jullie svp het volgende aanpassen in mijn review?

Van:

"PURE OPLICHTING!

Met meneer een prijs overeengekomen voor de Wake up light, toen werd het ineens stil..dagenlang.
Tot nu toe nog steeds geen wake up light, alhoewel de verzending een paar keer is beloofd. Dit soort gedrag kom je ook tegen op marktplaats, dit is pure oplichting en hoort niet op Tweakers thuis. Koop niet van deze "Tweaker".

Kerel, jij bent Tweakers onwaardig, en hoe durf je hier nog items te verkopen. Aangifte is reeds gedaan."

Naar:

Met meneer een prijs overeengekomen voor de Wake up light, toen werd het ineens stil..dagenlang.
Volgende keer gaarne een pakket binnen redelijke tijd verzenden, anders even contact opnemen met de koper..communicatie is key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik heb de review aangepast voor je.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:32
Top, dank je! :)