Verwijderd
Bij de 266 Mhz FSB draait de Front side bus (net zoals het zegt) op 266 MHz en die andere d8 ik op 200 Mhz (ik kan het ook fout hebben dat het 133 Mhz is)
Verwijderd
ligt eraan.. wat voor moederbord/chipset heb je?? ondersteund je plank wel 133MHz/266MHz DDR cpu's?
Verwijderd
Ligt eraan... heb je al een mobo, of ben je van plan een nieuw mobo te kopen, in dat geval kan je dan beter een 266 Mhz kopen, als je een mobo koopt geen Asus A7A266, ik heb daar heel erg gedonder mee, de temp is veel te hoog, onovergeclocked nog steeds in win 60 C, ik krijg binnenkort de Asus A7V266 thuisgestuurd, die roeld vet. Alleen je moet dan wel nog DDR Ram kopen... Suc6 ermee!
het is de AsusA7V133 ATX / ViaKT133 Udma 100 w/oaudio 266Mhz FSB heeft ie by the way "gewoon" of DDR geheugen nodig?
Verwijderd
ASUS A7V133 is een goed plankie.. ondersteund de 133MHz/266MHz DDR FSB dus das geen probleem.. verder kan er alleen SDRAM op dus geen DDR...
A7A266 is trouwens ook een leuk plankie.. ben zelf van plan die aanteschaffen..
A7A266 is trouwens ook een leuk plankie.. ben zelf van plan die aanteschaffen..
Ik doe er 256MB 133Mhz in voor geheugen dat is toch wel genoeg?
Verwijderd
is voor normale dingen genoeg ja.. behalve als je echt geheugen intensieve dingen doet, dan kan je er beter meer inzetten.. maar dat lijkt mij niet nodig...Op zondag 29 juli 2001 15:22 schreef philippi14 het volgende:
Ik doe er 256MB 133Mhz in voor geheugen dat is toch wel genoeg?
(en mijn pa maar zeuren dat op zijn werk cpu en geheugen altijd volop in gebruik zijn.. PIII 600 met 512MB
o vergeten...
ik kan er ook nog 192MB 100Mhz bij doen, maar dan zit ik met nog een vraag want als je dan zoveel geheugen hebt (die dan op 100Mhz loopt) heeft ie dan dezelfde of langzamere prestaties qua schrijven (bijv. textures loaden)
ik kan er ook nog 192MB 100Mhz bij doen, maar dan zit ik met nog een vraag want als je dan zoveel geheugen hebt (die dan op 100Mhz loopt) heeft ie dan dezelfde of langzamere prestaties qua schrijven (bijv. textures loaden)
Verwijderd
als dat geheugen op 133MHz kan lopen is het even snel als normaal PC133 geheugen.. alleen of het daarop werkt is te betwijfelen.. das geluk hebben..Op zondag 29 juli 2001 15:25 schreef philippi14 het volgende:
o vergeten...
nee het is 100Mhz dat had ik net toch gezegd?
Maar geeft niet hoor om het nog ens te vragen... kep toch niks anders te doen
Maar geeft niet hoor om het nog ens te vragen... kep toch niks anders te doen
Verwijderd
dat zeg ik ook.. 
maar wat ik bedoel is dat als je een 133MHz/266MHz DDR T-Bird je koopt dan loopt je geheugen op 133MHz... nou heb jij dus 100MHz geheugen.. als je geluk hebt werkt het op 133MHz als je pech hebt niet... snappie nu?
en geheugen oc'en is niet echt schadelijk.. als het geheugen het niet kan krijg je gewoon vastloperes en dergelijke.. en dan weet je dus dat het geheugen die 33MHz meer niet aankan..
maar wat ik bedoel is dat als je een 133MHz/266MHz DDR T-Bird je koopt dan loopt je geheugen op 133MHz... nou heb jij dus 100MHz geheugen.. als je geluk hebt werkt het op 133MHz als je pech hebt niet... snappie nu?
en geheugen oc'en is niet echt schadelijk.. als het geheugen het niet kan krijg je gewoon vastloperes en dergelijke.. en dan weet je dus dat het geheugen die 33MHz meer niet aankan..
Verwijderd
een ASUS A7V133 is _geen_ DDR geheugen moederbord.. maar de athlon processor loopt op een DDR bus...... snap je het nu of nog steeds nie?Op zondag 29 juli 2001 15:43 schreef philippi14 het volgende:
dus het is een ddr geheugen moederbord?
Ja nu wel. Ik had het namelijk ook aan mijn broer gevraagd en die zei het ook al
hmmz. Waarom moest ik nu ineens zo lachen om zijn laatste uitspraak
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Pagina: 1