Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilco1301992
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 09-04-2021
Mijn vraag

Hi ik heb een vraagje. Wat voor videokaart heb ik nodig om mooi goed beeld te hebben wanneer ik een spel als ETS2 speel (eurotrucksimulator2)

Relevante software en hardware die ik gebruik

asus-geforce-gt-730-sl-1gd3-brk

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zoekend

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je gezocht hebt, dan heb je deze voorbij zien komen: https://www.systemrequire...o-truck-simulator-2/11492

Lijkt me toch een rdelijk duidelijk antwoord op je vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuikie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-09 20:59
Volgens mij hoort dit niet hier maar hier
@mods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgd92
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09 14:34
Zou een 2080Ti pakken, zit je zeker goed ;)

Maar nu ff serieus: We hebben meer info nodig dan dit om wat zinnigs te kunnen zeggen. Denk aan dingen als Resolutie, gewenste framerate en instellingen, wil je nog andere dingen met de PC doen of alleen ets2? Wat voor CPU heb je? Welke voeding? etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Vuikie schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:09:
Volgens mij hoort dit niet hier maar hier
@mods
Daar hebben we een Topic Report (klik op 'Afbeeldingslocatie: https://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif rapporteer' bovenaan een topic) voor ;)

@wilco1301992 Je topic hoort niet in Graphics (zie Waar hoort mijn topic?) maar Videokaarten & Beeldschermen waarschijnlijk. Ik zou je topic verplaatsen, maar het bevat op dit moment dusdanig weinig eigen initiatief dat iedereen (jezelf incluis ;) ) erbij gebaat is 't hier te sluiten. Open gerust een nieuw topic, in het juiste forum, maar hanteer dan even onze Quickstart a.u.b. en zorg dan ook voor een topictitel die de lading een beetje beter dekt dan "videokaart" :P Dan komt 't helemaal goed ;)

[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 16-08-2019 15:15 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.