Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hobbymatig 3d rendering, foto's bewerken. Af en toe een game, GTA5 bijv. Allemaal 1440p georiënteerd.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absolute grens ligt op 1500, inclusief monitor. Zelf probeer ik rond de 1000 te blijven, voor alleen de kast.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kast en monitor. Toetsenbord en muis reeds in bezit. Speakers evt ook, maar als dat al in het scherm zit (zie lijst onder) dan vervalt die.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Deze keer ga ik voor een AMD build. Hoe meer cores hoe beter
Maar wel met het budget in gedachten. Videokaart twijfel ik nog over.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn vrouw wil de pc in 1 van de slaapkamers, dus alles zo subtiel en klein mogelijk. Zelf zet ik m liever op zolder, maar daar hangt de was ook vaak.. (tips?). Evt micro atx ook een optie.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Is het huidige systeem goed in balans? Denk aan snelheid van geheugen, voeding, andere VGA kaart?
Hobbymatig 3d rendering, foto's bewerken. Af en toe een game, GTA5 bijv. Allemaal 1440p georiënteerd.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absolute grens ligt op 1500, inclusief monitor. Zelf probeer ik rond de 1000 te blijven, voor alleen de kast.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kast en monitor. Toetsenbord en muis reeds in bezit. Speakers evt ook, maar als dat al in het scherm zit (zie lijst onder) dan vervalt die.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Deze keer ga ik voor een AMD build. Hoe meer cores hoe beter
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn vrouw wil de pc in 1 van de slaapkamers, dus alles zo subtiel en klein mogelijk. Zelf zet ik m liever op zolder, maar daar hangt de was ook vaak.. (tips?). Evt micro atx ook een optie.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Is het huidige systeem goed in balans? Denk aan snelheid van geheugen, voeding, andere VGA kaart?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 344,- | € 344,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte X470 Aorus Ultra Gaming | € 136,- | € 136,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1660 Ti Ventus XS 6G OC | € 295,- | € 295,- |
| 1 | Behuizingen | Phanteks Eclipse P350X Zwart | € 66,- | € 66,- |
| 1 | Monitoren | Iiyama ProLite XUB2792QSU-B1 Zwart (QHD, hoogte verstelbaar) | € 296,61 | € 296,61 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 90,05 | € 90,05 |
| 1 | Optische drives | LG GP57EB40 | € 25,49 | € 25,49 |
| 1 | Voedingen | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 100,95 | € 100,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.434,05 | ||
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.