Verwijderd

Topicstarter
Ik weet eigenlijk niet of dit wel de goede plek is. Maar vond het toch het meest tussen Video enzo horen.

Maar ok. Ik heb een digitale camera is al een oudje maar werkt nog wel. Het is een Samsung SDC-33. Er zitten TWAIN Drivers bij (Versie 1.0) die zijn nog voor Windows 3.1. En er zit Ulead iPhoto Express 1.1 bij.

Ik heb de Twain drivers van diskette geinstalleerd. Het zag er wel uit als windows 3.1 enzow maar gaf verder geen fouten. Daarna heb ik Ulead iPhoto Express 1.1 geinstalleerd. Die begon met de windows 3.1 versie die heb ik gesloten en de windows 95 versie gestart. Gaf verder ook geen problemen.

Nu zit ik in iPhoto Express en die wil de camera dus echt niet vinden. Als ik een source wil selecteren is het gewoon leeg.

Ik heb ook naar nieuwe twain drivers gezocht op www.twain.com (zit ik daar goed? :)) maar ik weet dus echt niet welke ik moet downloaden.

Ik draai Windows 98 SE (NL)

Als ik nog iets vergeten ben vraag je het maar :)....

• Carloz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-11-2025
Geen drivers te vinden op de site van samsung?

Verwijderd

Topicstarter
Nee helemaal niks. Ik kan niks meer van de SDC-33/30 vinden. Of ik kijk met m'n neus :?

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:48
twain drivers zijn een soort van scanner drivers. Als je een programma als photoshop oid gebruikt, maar waarschijnlijk ook een programma als photoexpress, zal je dan bij de functie import onder bestand moeten kijken.

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-03 19:28

jep

>> Gadget talk? ;)

• Raymond
eventueel zou je ook de handleiding eens kunnen proberen

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 29 juli 2001 15:07 schreef Lampje het volgende:
twain drivers zijn een soort van scanner drivers. Als je een programma als photoshop oid gebruikt, maar waarschijnlijk ook een programma als photoexpress, zal je dan bij de functie import onder bestand moeten kijken.
Als ik select source kies is er niks te selecteren. Dat moet ik dan toch eerst doen voordat ik met import aan de slag ga?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 29 juli 2001 15:08 schreef Lampje het volgende:
eventueel zou je ook de handleiding eens kunnen proberen
Daar staat alleen maar in hoe je het moet installeren en hoe de camera werkt. Daar heb ik niks aan.

• Raymond
Daar staat alleen maar in hoe je het moet installeren
En waarom heb je daar niks aan? Lijkt mij juist de info die je nodig hebt

Verwijderd

Topicstarter
Dat werkt niet. Heb het nu 2x gedaan. En iemand anders op een andere computer hier (Windows 98 SE (EN)) en daar werkt het ook niet.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Idd j3pjuh ;)
[forum=9] -> [forum=33]

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Raymond

Verwijderd

Topicstarter
!?
Hoe ben je eraan gekomen?
Thnx iig!!!!!!!!

• Raymond
samsung.nl
alle producten
bij die ab rechts op support geklikt
dan op drivers geklikt
dan op multimedia drivers geklikt

Edit: Nu ik dit zo lees, eigenlijk best voordehandliggend, maar het heeft me toch zeker 5 minuten gekost! (was bij samsung.com begonnen en daar kon ik niks vinden)

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik krijg de foto's nu wel te zien. Alleen steeds een foto en dan kan hij de camera niet vinden. Dit komt denk ik omdat de baterijen bijna leeg zijn. Ik heb zo nieuwe dus dan nog eens kijken.

Ik zat bij www.samsungelectronics.com en daar de search gebruikt. Daar kwam ik dus nergens uit.

Verwijderd

heb dat cameraatje ook gehad en had met het "ophalen" van de foto's geen problemen, ook niet met windows2000 misschien moet ik je er wel bij vertellen dat ik PaintShopPro 6 gebruikte om de foto's van het cameraatje af te halen....
Pagina: 1