Heb de story al uitgespeeld en ben level 50. Nu bezig om alle collectibles te pakken 😎
is het de 60euro waard? of toch ff wachten op sale etc
Black Friday is die in de sale denk.
Heb hem dit weekend gespeeld want ben wel een NFS fan, ben je dat niet kun je wel even paar weekjes wachten denk.
Heb hem dit weekend gespeeld want ben wel een NFS fan, ben je dat niet kun je wel even paar weekjes wachten denk.
Ik heb de game ook even geprobeerd via EA access. Had er wel zin in, na een halve race in mijn net uitgekozen bak meteen weer afgesloten. Wat is de handling verschrikkelijk zeg.
Ik probeer strak de binnenbochten te pakken, maar als ik mijn trigger te lang ingedrukt houdt naar links of rechts begin de auto ala ridge racers te driften, maar maakt hij ook een scherpe hoek zo de vangrail in.
Het loont dus om de bochten zo wijd mogelijk te nemen? Totaal tegen je gevoel in. Ook dat een paar rondes geprobeerd, maar ik kom de simpelste bochten niet fatsoenlijk door. Ik moet met opzet rare bochten nemen omdat de game dat van me lijkt te verwachten.
Ik snap dat het een arcade racegame is, maar de game verwacht dat ik als een debiel rijdt en doormiddel van driftjes continu corrigeer. Zo is Forza Horizon ook een arcade game. Maar daar heb ik op realistische wijze wel controle over wat ik doe. Bij nfs plakken de auto's gewoon aan het wegdek.
Daarnaast nog niet gesproken over de cringe worthy dialogen en geforceerde verhaallijn.
Ik probeer strak de binnenbochten te pakken, maar als ik mijn trigger te lang ingedrukt houdt naar links of rechts begin de auto ala ridge racers te driften, maar maakt hij ook een scherpe hoek zo de vangrail in.
Het loont dus om de bochten zo wijd mogelijk te nemen? Totaal tegen je gevoel in. Ook dat een paar rondes geprobeerd, maar ik kom de simpelste bochten niet fatsoenlijk door. Ik moet met opzet rare bochten nemen omdat de game dat van me lijkt te verwachten.
Ik snap dat het een arcade racegame is, maar de game verwacht dat ik als een debiel rijdt en doormiddel van driftjes continu corrigeer. Zo is Forza Horizon ook een arcade game. Maar daar heb ik op realistische wijze wel controle over wat ik doe. Bij nfs plakken de auto's gewoon aan het wegdek.
Daarnaast nog niet gesproken over de cringe worthy dialogen en geforceerde verhaallijn.
[ Voor 4% gewijzigd door swoutr op 11-11-2019 14:05 ]
Ik herken mezelf in het stuk over de besturing, alleen mijn tip is om het nog een kans te geven.swoutr schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:04:
Ik heb de game ook even geprobeerd via EA access. Had er wel zin in, na een halve race in mijn net uitgekozen bak meteen weer afgesloten. Wat is de handling verschrikkelijk zeg.
Want de eerste 3 races gingen bij mij ook zeker met veel vloeken, was namelijk veel F1 2019 gewend.
Vond het vooral vervelend dat de auto zichzelf weer recht trok na het sturen,
Ben inmiddels gewend aan de besturing en kan alleen maar positief zijn over game, beetje de politie klieren en rep verdienen. Heb ook nog maar 3 story mission's gedaan en ben nu al rep level 30, denk als je aan de besturing kan wennen dat je er een leuke game aan hebt.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Even flink de politie lopen klieren xD En dan te bedenken dat ik nog maar 3 story missies heb gehad
[ Voor 30% gewijzigd door G_Dragon op 12-11-2019 00:01 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Deze ervaring had ik ook tijdens de eerste races inderdaad, maar zodra je met meer parts unlocked kan je de auto ook aanpassen richting drift of race, waardoor het wat meer voorspelbaarder wordt.G_Dragon schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:43:
[...]
Ik herken mezelf in het stuk over de besturing, alleen mijn tip is om het nog een kans te geven.
Want de eerste 3 races gingen bij mij ook zeker met veel vloeken, was namelijk veel F1 2019 gewend.
Vond het vooral vervelend dat de auto zichzelf weer recht trok na het sturen,
Ben inmiddels gewend aan de besturing en kan alleen maar positief zijn over game, beetje de politie klieren en rep verdienen. Heb ook nog maar 3 story mission's gedaan en ben nu al rep level 30, denk als je aan de besturing kan wennen dat je er een leuke game aan hebt.
WoW netjes.. Ik heb nog steeds moeite met Heat lvl 3, dan zijn ze al aardig agressief en wanneer je met een road auto naast de weg komt is je grip zo laag dat je vaak niet op tijd weg bent voordat je "busted" bentG_Dragon schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 00:00:
[Afbeelding]
Even flink de politie lopen klieren xD En dan te bedenken dat ik nog maar 3 story missies heb gehad

[ Voor 21% gewijzigd door ricjuh op 12-11-2019 10:03 ]
Mja besturing is ook niet gemaakt voor de langzame auto's lijkt het, dus het begin is even wennen en niet fijn.
Dank jericjuh schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:01:
[...]
Deze ervaring had ik ook tijdens de eerste races inderdaad, maar zodra je met meer parts unlocked kan je de auto ook aanpassen richting drift of race, waardoor het wat meer voorspelbaarder wordt.
[...]
WoW netjes.. Ik heb nog steeds moeite met Heat lvl 3, dan zijn ze al aardig agressief en wanneer je met een road auto naast de weg komt is je grip zo laag dat je vaak niet op tijd weg bent voordat je "busted" bent
Toevallig vanavond een nieuw record gezet;

Ik heb gisteren 3 aanvragen geaccepteerd en jullie ook rollen gegeven waardoor je mensen kan uitnodigen en accepteren.Raikkonen_WC schreef op maandag 11 november 2019 @ 07:49:
[...]
Ow top! Ga kijken of ik mij daar straks nog bij kan aanmelden. Hoeveel mensen kunnen maximaal in een Crew?
Hoe gaat het met iedereen qua REP? Moet zeggen dat ik echt enorm veel moeite heb om met de Mitsubishi, die je als pre-order bonus krijgt, weg te rijden bij de Politie of echt te vluchten. Hopelijk word dit beter met sterkere auto's.... Of heeft iemand tips
Ik vraag me toch echt af hoe je dit voor elkaar krijgt hahaG_Dragon schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 20:24:
[...]
Dank jeis ook niet makkelijk de politie, ben nog steeds aan het oefenen om beter met ze om te gaan.
Toevallig vanavond een nieuw record gezet;
[Afbeelding]
Met heat level 2 vind ik het al lastig om mn auto heel te laten en te ontsnappen (difficulty medium)
Hoeveel levels spring je wel niet omhoog met 1miljoen REP ?
Ik speel op de pc trouwens.
Het heeft me 2 uur en veel vloeken gekost, ben van level 40 naar 48 gegaan toen ik de 1 miljoen rep inleverde. Moet wel zeggen dat de story veeeeel te kort is, dacht dat ik nog maar net begon met de story en opeens springt er in beeld thanks for playingSence123 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 16:47:
[...]
Ik vraag me toch echt af hoe je dit voor elkaar krijgt haha
Met heat level 2 vind ik het al lastig om mn auto heel te laten en te ontsnappen (difficulty medium)
Hoeveel levels spring je wel niet omhoog met 1miljoen REP ?
Ik speel op de pc trouwens.

Hoe unlock je die? Heb ook gepreordered maar geen extra wagen ofzo.Raikkonen_WC schreef op maandag 11 november 2019 @ 07:49:
[...]
Hoe gaat het met iedereen qua REP? Moet zeggen dat ik echt enorm veel moeite heb om met de Mitsubishi, die je als pre-order bonus krijgt,
Rij nu in mn R32, tof ding. Game ziet er vooral waanzinnig uit in de garage en loading screens btw

Ik had bij bol.com gewoon een code gekregen via mail om in te wisselen bij de PS storeSemperFidelis schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 11:20:
[...]
Hoe unlock je die? Heb ook gepreordered maar geen extra wagen ofzo.
Rij nu in mn R32, tof ding. Game ziet er vooral waanzinnig uit in de garage en loading screens btw
Is deze game beter dan NFS (2015)? heb deze nog liggen, maar vind dit niet echt een fijne game. terwijl ik altijd op de pc need for speed speelde
Ik vind van wel. Heb 2015 deze zomer gespeeld na de aankondiging van Heat, en dit is wel een spirituele opvolger. Uitgebreider, leuker, dag/nacht cyclus vind ik ook tof gedaan.G.Scholtens schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 12:10:
Is deze game beter dan NFS (2015)? heb deze nog liggen, maar vind dit niet echt een fijne game. terwijl ik altijd op de pc need for speed speelde
Dit is sowieso wel een van de leukere NFS games sinds Most Wanted 2 enzo.
Is er nog wat te doen na de story of net als NFS 2015 races met een lage prijzengeld en/of rep?G_Dragon schreef op woensdag 13 november 2019 @ 18:28:
[...]
Het heeft me 2 uur en veel vloeken gekost, ben van level 40 naar 48 gegaan toen ik de 1 miljoen rep inleverde. Moet wel zeggen dat de story veeeeel te kort is, dacht dat ik nog maar net begon met de story en opeens springt er in beeld thanks for playing
Je kunt alle 130 auto's kopen en tunen/stickeren, echter passen er maar 7 in de zichtbare garage.Dutchredgaming schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:30:
[...]
Is er nog wat te doen na de story of net als NFS 2015 races met een lage prijzengeld en/of rep?
Althans, dat is wat ik zo op internet terug kan vinden.
Plus alle onderdelen op Ultimate+ vrijspelen, alle collectibles (speedtraps, drift zones, graffiti, flamingo's etc)
En met een 300+ auto is de politie ook echt interessant op level 5. In het begin (auto <200) is dat frustrerend.
Gisteravond mijn eerste wagen op 400+ getuned, sokken er aardig in zo.
Mocht er iemand nog crewloos zijn, of samen willen gamen.
PSN-ID = gelijk aan Tweakers account = Dograver
[ Voor 35% gewijzigd door Dograver op 19-11-2019 14:21 ]
PSN-ID Dograver
We hebben een Tweakers crew op de PS4.Dograver schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 12:44:
[...]
Deze kan je vinden onder "Tweakers"
Gaan nu richting crew lvl 30, dus nog even te gaan voor de Ferrari FXX
BTW is Heat de meest gespeelde NFS game in de eerste week na release:
https://twitter.com/Needf.../1196442942350798855?s=20
[ Voor 15% gewijzigd door ricjuh op 20-11-2019 15:17 ]
Nou ik heb nu een R34 level 250 en dat levert echt toffe gevechten op de met de cops.Dograver schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 12:44:
[...]
Je kunt alle 130 auto's kopen en tunen/stickeren, echter passen er maar 7 in de zichtbare garage.
Althans, dat is wat ik zo op internet terug kan vinden.
Plus alle onderdelen op Ultimate+ vrijspelen, alle collectibles (speedtraps, drift zones, graffiti, flamingo's etc)
En met een 300+ auto is de politie ook echt interessant op level 5. In het begin (auto <200) is dat frustrerend.
Gisteravond mijn eerste wagen op 400+ getuned, sokken er aardig in zo.
Ik ga alleen niet echt hard in het verhaal, elke keer als ik wat verdien koop ik weer een nieuwe wagen...
Ja vanaf dat moment wordt het inderdaad leuk!!!SemperFidelis schreef op woensdag 20 november 2019 @ 15:17:
[...]
Nou ik heb nu een R34 level 250 en dat levert echt toffe gevechten op de met de cops.
Ik ga alleen niet echt hard in het verhaal, elke keer als ik wat verdien koop ik weer een nieuwe wagen...
Althans, dan kun je ook nog "ontsnappen" bij Heatlevel 3 of hoger.
Eerst vond ik de politie maar vervelend en frustrerend.
Ben best een capabele NFS-er in mijn optiek, maar dit frustreerde me wel.
Maar zelfs met de money grind trucjes die op internet te vinden zijn, wordt het fully upgraden van alle auto's nog wel een tijdrovend klusje. Al leveren de races vanaf Level 400 wel bijna 70-80K op.
Tikt tenminste beetje aan.
Vanavond eerst maar verder grinden voor de 488 Pista.
[ Voor 8% gewijzigd door Dograver op 20-11-2019 16:27 ]
PSN-ID Dograver
Ga het morgen gelijk even opzoeken!ricjuh schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:07:
[...]
We hebben een Tweakers crew op de PS4.
Deze kan je vinden onder "Tweakers"
Wat een heerlijke NFS is dit. Single-player in ieder geval, MP vind ik vrij ruk. Maar qua content en kwaliteit in SP zit het helemaal goed, vermaak me er al een paar dagen prima mee; beste NFS sinds jaren.
Vwb cash-flow: ik heb 1 auto per racetype gekozen en die upgrade ik, de rest laat ik even voor wat het is. Crew challenges (time trials) zijn in het begin ook easy money.
Sowieso is het voor MP handig dat je oude onderdelen behoudt, ben zelf 362 nu maar degene met wie ik speel is 210 dus kan altijd mijn auto terugtunen om het wat leuker te maken. Wel raar dat daar geen normalisatie opzit of loaner cars ofzo. MP heeft nog wat liefde nodig denk ik, is vrij schraal zo.
Vwb cash-flow: ik heb 1 auto per racetype gekozen en die upgrade ik, de rest laat ik even voor wat het is. Crew challenges (time trials) zijn in het begin ook easy money.
Sowieso is het voor MP handig dat je oude onderdelen behoudt, ben zelf 362 nu maar degene met wie ik speel is 210 dus kan altijd mijn auto terugtunen om het wat leuker te maken. Wel raar dat daar geen normalisatie opzit of loaner cars ofzo. MP heeft nog wat liefde nodig denk ik, is vrij schraal zo.
Content wise is het natuurlijk niet allemaal erg bijzonder. Je speelt het verhaal binnen paar uurtjes uit, level 50 rep binnen iets meer uurtjes en dan kun je vrij weinig meer doen. Dan hebben we het over een uur of 15.
Ligt er maar net aan hoe je speelt, ik zit op 25 uur nu en heb nog zat te doen. Maar verwacht er ook geen honderd uur in te steken eerlijk gezegd. 't is nog geen Forza Horizon qua content.
Voor zover ik weet is er ook geen echte expansie gepland? Alleen wat car packs?
Voor zover ik weet is er ook geen echte expansie gepland? Alleen wat car packs?
[ Voor 18% gewijzigd door NLxAROSA op 21-11-2019 19:24 ]
Weet iemand of (en hoe) die verschrikkelijke car handling valt te verbeteren? Ik ben net een uurtje bezig of zo maar er valt echt niet te rijden met die auto’s. Elke bocht moet je al driftend doorheen lijkt wel. Gewoon sturen haalt echt helemaal niets uit. Wordt dit nog beter naarmate je verder komt, of kan ik m zo meteen al op marktplaats gooien? 😁
Geen last van hier, rijdt allemaal prima. Welke auto rij je?
Driften is nooit de snelste manier door een bocht overigens. En bij de snellere auto’s heb je de rem ook nodig.
Driften is nooit de snelste manier door een bocht overigens. En bij de snellere auto’s heb je de rem ook nodig.
Ik vond 't begin ook superkut rijden ja
Ja gaat nu al wat beter. Heb nu de BMW M3. Vermaak me er iig een stuk beter mee nu, al irriteer ik me soms mateloos aan de balancing issues. Soms rijden ze je stront voor je ogen en soms (dezelfde race) is het juist andersom. Het is nooit echt gelijk op of zo. Dat vind ik persoonlijk erg jammer, maar het ouderwets tunen zoals Underground destijds maakt veel goed 😊
Heb het idee dat ze de eerste helft van de race volgas gaan en de tweede helft wat relaxter. Ze houden soms ook in voor de finish.SparksNL schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 23:34:
Soms rijden ze je stront voor je ogen en soms (dezelfde race) is het juist andersom.
Politie hadden ze wat beter moeten schalen naar de rating van je auto vind ik. Dit wordt pas verderop in de game echt leuk.
Mja wat ik meer bedoel is dat ze soms echt niet bij te houden zijn en wanneer je de race herstart het precies andersom is en je 1km weg rijdt.NLxAROSA schreef op zondag 24 november 2019 @ 00:25:
[...]
Heb het idee dat ze de eerste helft van de race volgas gaan en de tweede helft wat relaxter. Ze houden soms ook in voor de finish.
Politie hadden ze wat beter moeten schalen naar de rating van je auto vind ik. Dit wordt pas verderop in de game echt leuk.
Ik vind het verschil tussen easy en medium ook echt gigantisch. Waar je bij medium bij een race soms echt helemaal zoek gereden wordt (zonder fouten te maken), rijd je op easy 2km van ze weg en lap je de achterblijvers gewoon. Er had wel iets tussen mogen zitten.
Dat is ook het enige wat ik op dit moment echt heel storend vind, balancing issues.
Heb bij alle auto's bij quick settings in game handling helemaal naar rechts staan en downforce naar links. Sturen word er dan beter door.SparksNL schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 22:43:
Weet iemand of (en hoe) die verschrikkelijke car handling valt te verbeteren? Ik ben net een uurtje bezig of zo maar er valt echt niet te rijden met die auto’s. Elke bocht moet je al driftend doorheen lijkt wel. Gewoon sturen haalt echt helemaal niets uit. Wordt dit nog beter naarmate je verder komt, of kan ik m zo meteen al op marktplaats gooien? 😁
Pro-tip: Als je crew level 50 heeft gehaald en je wil naar een andere crew met een lager level: koop dan eerst de Ferrari. Zodra je switch naar een crew met een lager level gaat hij weer op slot. 
Uiteraard geen probleem als je de FXX-K helemaal niet wilt.
Uiteraard geen probleem als je de FXX-K helemaal niet wilt.
ik ben dit topic al een tijdje aan het volgen, ben nog aan het twijfelen om dit spel aan te schaffen. ik lees weer berichten zoals 'oude gevoel is weer terug' of 'beste spel sinds most wanted'. dit soort posts zie ik elk jaar weer voorbij komen, maar uiteindelijk faalt het spel iedere keer bij mij.
Single player is top, multiplayer en lange termijn waarde is meh. Misschien een maandje Origin Access (PC) of EA Access (console) proberen? Stuk goedkoper dan het volledige spel kopen en binnen een maand speel je 'm vast wel uit.
Ik vind het wel een vermakelijke game maar er zitten toch wat ergerlijke bugs in, ik ben nu al 3 maal al mijn ‘heat’-punten kwijt geraakt omdat ik ergens vast kom te zitten in het decor en het spel me niet reset: een keer op een boordje waardoor de wielen de grond net niet raakten, een keer aan een onzichtbaar stukje waardoor de politie me inrekende en een keer vloog ik uit de bocht het water in en bleef ik gewoon erin liggen.
Verder is het spel op medium nog steeds aan de makkelijke kant, ik win de races vaak met 1km of meer voorsprong.
Het agressieniveau van de politie is ongelooflijk hoog, het verschil aan schade dat je kunt toebrengen vs de schade die je oploopt is te groot en ik ben ondertussen al meermaals gearresteerd omdat de timer te snel leeg loopt: de auto rijdt nog, is niet ingesloten maar toch stopt het spel.
Ik zou de game niet opnieuw kopen voor de volle prijs. Zo’n 20 Euro is het wel waard voor enkele avonden vertier in een stad en landschap waar letterlijk alles aan gort gereden kan worden.
Verder is het spel op medium nog steeds aan de makkelijke kant, ik win de races vaak met 1km of meer voorsprong.
Het agressieniveau van de politie is ongelooflijk hoog, het verschil aan schade dat je kunt toebrengen vs de schade die je oploopt is te groot en ik ben ondertussen al meermaals gearresteerd omdat de timer te snel leeg loopt: de auto rijdt nog, is niet ingesloten maar toch stopt het spel.
Ik zou de game niet opnieuw kopen voor de volle prijs. Zo’n 20 Euro is het wel waard voor enkele avonden vertier in een stad en landschap waar letterlijk alles aan gort gereden kan worden.
Als je verder in het spel komt wordt de politie wel makkelijker, dan kan je bepaalde perks kopen waardoor je meer damage doet of minder damage krijgtAegir81 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 22:57:
Ik vind het wel een vermakelijke game maar er zitten toch wat ergerlijke bugs in, ik ben nu al 3 maal al mijn ‘heat’-punten kwijt geraakt omdat ik ergens vast kom te zitten in het decor en het spel me niet reset: een keer op een boordje waardoor de wielen de grond net niet raakten, een keer aan een onzichtbaar stukje waardoor de politie me inrekende en een keer vloog ik uit de bocht het water in en bleef ik gewoon erin liggen.
Bestaat al een Tweakers crew op PC?
Even een vraagje, ik speel op de PC , voornamelijk solo, maar ik krijg de hele tijd telefoontjes in het spel met informatie die ik al ken of die ik al gehoord heb. Behoorlijk irritant , is er een manier waarop ik dit uit kan zetten of kan fixen?
Voor de rest wel tevreden met het spel, is erg leuk.
Voor de rest wel tevreden met het spel, is erg leuk.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Dacht nog ff lekker te kunnen racen vanavond , niet dus.. connecting to EA duurt heel lang, en als mijn profiel geladen is en ik wil de wereld in gaan dan blijft het hangen op "item sync" om vervolgens me terug te gooien naar het startscherm wat dan leeg is.
Jammer
Jammer

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Precies wat ik had! Nog 2 x opnieuw opgestart maar mocht niet baten.Visgek82 schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 19:35:
Dacht nog ff lekker te kunnen racen vanavond , niet dus.. connecting to EA duurt heel lang, en als mijn profiel geladen is en ik wil de wereld in gaan dan blijft het hangen op "item sync" om vervolgens me terug te gooien naar het startscherm wat dan leeg is.
Jammer
Beter nog, ik ben dus alles kwijt wat ik had. Kreeg ook die synch error. In eerste instantie miste ik een 5 tal wagens. Dag later was alles weg.
Alleen de deluxe pack standaard wagens in mijn bezit, evenals mijn rep level 50.
Verder zijn alle wagens die ik had en al het geld foetsie.
Ticket in geschoten bij EA.
Thank you for contacting EA help. My name is Khem Raj and I would assist you with your Need for Speed Heat concern.
I have reviewed your email and come to know that you are missing the game progress and received the error, this should not have happened. I know how important this is for you. I will check all possibilities to help you in this case.
I would like to inform you that we are receiving the similar contacts and many of the customers are facing the same issue. Its a known issue. Good thing is that, this has been brought into the notice of the Studio Team and they are diligently working to fix it as soon as possible. We apologize for any inconvenience.
I would request you to wait for some time till this gets though I know nobody likes to wait but rest assured the team is actively working on it and the issue is been addressed on priority. Studio are aware of that issue and are working on it, but there is no time frame for a fix yet.
We at EA customer service make every attempt to resolve each issue, but sometimes a resolution is simply not possible due to problems beyond our control. For your inconvenience, please accept my personal apology that this problem has affected you.
Thank you again for your cooperation and valuable time.
You can also find answers to common questions on our Help Center at "http://help.ea.com" or ask our community experts by visiting Answer HQ at “http://answers.ea.com".
Alleen de deluxe pack standaard wagens in mijn bezit, evenals mijn rep level 50.
Ticket in geschoten bij EA.
Thank you for contacting EA help. My name is Khem Raj and I would assist you with your Need for Speed Heat concern.
I have reviewed your email and come to know that you are missing the game progress and received the error, this should not have happened. I know how important this is for you. I will check all possibilities to help you in this case.
I would like to inform you that we are receiving the similar contacts and many of the customers are facing the same issue. Its a known issue. Good thing is that, this has been brought into the notice of the Studio Team and they are diligently working to fix it as soon as possible. We apologize for any inconvenience.
I would request you to wait for some time till this gets though I know nobody likes to wait but rest assured the team is actively working on it and the issue is been addressed on priority. Studio are aware of that issue and are working on it, but there is no time frame for a fix yet.
We at EA customer service make every attempt to resolve each issue, but sometimes a resolution is simply not possible due to problems beyond our control. For your inconvenience, please accept my personal apology that this problem has affected you.
Thank you again for your cooperation and valuable time.
You can also find answers to common questions on our Help Center at "http://help.ea.com" or ask our community experts by visiting Answer HQ at “http://answers.ea.com".
PSN-ID Dograver
Oh dat is wel kut dan, ik zal vanavond de PS4 eens aanzetten om de nieuwe patch te proberen en nieuwe crew invites te accepteren.Dograver schreef op maandag 9 december 2019 @ 11:32:
Beter nog, ik ben dus alles kwijt wat ik had. Kreeg ook die synch error. In eerste instantie miste ik een 5 tal wagens. Dag later was alles weg.
Heb dit weekend ook weer eens lekker geraced! Moet wel zeggen dat je de verhaallijn wel erg snel uitspeelt...
Gisteren maar eens een Mclaren gekocht, ga vanavond nog eens wat levelen, wil toch wel zoveel mogelijk trophies van deze game :-) Dat levelen gaat nu wel een stuk makkelijker door de hoogte van onze crew!
Gisteren maar eens een Mclaren gekocht, ga vanavond nog eens wat levelen, wil toch wel zoveel mogelijk trophies van deze game :-) Dat levelen gaat nu wel een stuk makkelijker door de hoogte van onze crew!
Mochten er nog mensen de Ferrari FXX-K Evo willen of willen profiteren van crew bonussen maar geen zin hebben om een crew te gaan grinden tot level 50: Bayview Ballers [BVBL] heeft nog plek zat, en geen eisen of regels behalve je niet als een eikel te gedragen.
PC/Origin.
Met de 1.04 update lijken de savegame problemen gelukkig opgelost.
Ben uit pure armoede maar weer overnieuw begonnen met opbouwen wagenpark.
Vanuit EA bijzonder weinig respons op eventuele compensatie voor het verlies. Nog nooit meegemaakt dit "service niveau". Ooit een issue gehad bij Rockstar, werd direct x aantal dollars bijgeschreven voor de problemen na oplossing. Maar dat is even een zijspoor.
Ondertussen het hok alweer vol met Ferrari's
458
458 Spider
488 GTB
488 Pista
LaFerrari
Ben uit pure armoede maar weer overnieuw begonnen met opbouwen wagenpark.
Vanuit EA bijzonder weinig respons op eventuele compensatie voor het verlies. Nog nooit meegemaakt dit "service niveau". Ooit een issue gehad bij Rockstar, werd direct x aantal dollars bijgeschreven voor de problemen na oplossing. Maar dat is even een zijspoor.
Ondertussen het hok alweer vol met Ferrari's
458
458 Spider
488 GTB
488 Pista
LaFerrari
Foto!!!!Raikkonen_WC schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:41:
Gisteren maar eens een Mclaren gekocht, ga vanavond nog eens wat levelen, wil toch wel zoveel mogelijk trophies van deze game :-)
[ Voor 6% gewijzigd door Dograver op 17-12-2019 10:33 ]
PSN-ID Dograver
Ik join vanavond!NLxAROSA schreef op maandag 16 december 2019 @ 20:37:
Mochten er nog mensen de Ferrari FXX-K Evo willen of willen profiteren van crew bonussen maar geen zin hebben om een crew te gaan grinden tot level 50: Bayview Ballers [BVBL] heeft nog plek zat, en geen eisen of regels behalve je niet als een eikel te gedragen.PC/Origin.
De Tweakers crew op PS4 is ook bijna lvl 50 voor de mensen die op PS4 spelenNLxAROSA schreef op maandag 16 december 2019 @ 20:37:
Mochten er nog mensen de Ferrari FXX-K Evo willen of willen profiteren van crew bonussen maar geen zin hebben om een crew te gaan grinden tot level 50: Bayview Ballers [BVBL] heeft nog plek zat, en geen eisen of regels behalve je niet als een eikel te gedragen.PC/Origin.
Yep, gisteren nog even wat gespeeld en mijzelf van level 33 naar level 40 verhoogd!ricjuh schreef op woensdag 18 december 2019 @ 09:59:
[...]
De Tweakers crew op PS4 is ook bijna lvl 50 voor de mensen die op PS4 spelen
Is trouwens jammer dat je sommige auto's niet kan verkopen. Heb auto's uit het verleden waar ik niks mee doe. Nu wil ik die Mclaren P1 GTR gaan kopen, maar kom nog dik 1.2 miljoen tekort
Wat zijn trouwens een beetje de beste auto's om te driften en voor de rally missies? Dat driften lukt mij echt voor geen meter op dit moment
Je kan auto's wel verkopen, dan moet je naar showcase en dan met R1 of L1 wisselen van crew naar je eigen auto's. Als je dan een auto selecteert zie je de optie om hem te verkopen.Raikkonen_WC schreef op donderdag 19 december 2019 @ 09:32:
[...]
Is trouwens jammer dat je sommige auto's niet kan verkopen. Heb auto's uit het verleden waar ik niks mee doe. Nu wil ik die Mclaren P1 GTR gaan kopen, maar kom nog dik 1.2 miljoen tekortZou fijn zijn als je je overtollige onderdelen en auto's kon verkopen
Wat zijn trouwens een beetje de beste auto's om te driften en voor de rally missies? Dat driften lukt mij echt voor geen meter op dit moment
De onderdelen blijven wel in je inventory geloof ik, maar die kan je dan meteen op de nieuwe auto zetten
Ik vond die drift missies wel makkelijk..
Tip: Zet Speedcross Suspension, Speedcross Differential en Drag tires op je auto. En dan via live tuning "steer sensitivity" helemaal naar rechts en "Downforce" helemaal naar links
Wanneer je die drift missies hebt gedaan krijg je de 350z van Underground 2.
Hier heb ik off-road suspension en tires op gezet en alle off-road races mee gedaan, maar als je pre-order hebt gedaan kan je ook die KMS lancer evo X gebruiken.
Top! Ga ik dat zo eens nakijken als ik thuis ben 
Welke auto gebruik je voor het driften dan?
[ Voor 31% gewijzigd door Raikkonen_WC op 19-12-2019 10:59 ]
Onderdelen die in je inventory terecht komen kun je ook weer verkopen als je ze niet meer nodig hebt voor andere auto's. Levert ook weer wat extra cash op
Gewoon die 180sx wat ik in het begin heb gekozen, denk dat ze alle 3 wel werken als drift autoRaikkonen_WC schreef op donderdag 19 december 2019 @ 10:06:
Thanks voor de tips! Heb deze middag alle drifts uitgevoerd! Genoeg XP weer verzameld voor de groep, en van 700.000 naar 1.350.000 credits!
ik kan gewoon niet genieten van de game door die K*lere cops! er moet echt een NFS komen zonder cops net als vroeger. jammer, want de rest van de mechanics voelde lekker aan. dan maar weer in de verkoop..
Het lijkt wel of iedereen in de game ploegen diensten draait. Tijdens rijden in de stad overdag is er niemand en snachts staan er bijna gewoon files. Normaal slapen mensen snachts toch? Heb je de ene auto ontweken, rij je tegen de andere aan die tegengestelde richting komt.
Weet niet in welk level jijzelf en je auto nu zit, maar als je net begonnen bent zou ik je adviseren om even door te spelen. De politie is inderdaad knap vervelend wanneer jij als speler nog op een lager level zit. Ditzelfde heb ik ook ervaren. Pas als je auto rond de 250/300 performance zit, dan doorspelen naar heat level 3 of hoger. Anders gewoon tot en met Heat level 2 (en nee dat schiet soms echt niet op) en dan banken. Nu ik zelf bijna al mijn auto's op 400+ heb is de politie ineens een stuk makkelijker af te schudden.Hamazaki schreef op donderdag 19 december 2019 @ 22:45:
ik kan gewoon niet genieten van de game door die K*lere cops! er moet echt een NFS komen zonder cops net als vroeger. jammer, want de rest van de mechanics voelde lekker aan. dan maar weer in de verkoop..
1 miljoen rep door 6-7 nacht races achter elkaar is dan ook meer regel dan uitzondering.
Er staat ook op Youtube een video welke zeer nuttig is om een beetje rep te kunnen grinden in de stad.
YouTube: How To RANK UP FAST In NFS HEAT- Need For Speed REP Glitch To LOSE C...
Je pakt pakt hier 2 speedtraps achter elkaar en omdat de politie nooit sprongen maakt is ontsnappen hier nooit een groot probleem.
Succes!
[ Voor 10% gewijzigd door Dograver op 23-12-2019 12:47 ]
PSN-ID Dograver
Heb join gestuurdricjuh schreef op woensdag 18 december 2019 @ 09:59:
[...]
De Tweakers crew op PS4 is ook bijna lvl 50 voor de mensen die op PS4 spelen
Is er al enige informatie omtrent eventuele stuur ondersteuning voor PS4 (G29)
Ja die ondersteuning mag eens gauw komen. Ik zit nu in mijn racesimulator met een controller de game te spelen
Kwam die niet heel binnenkort, kwam een kleine patch aan, op reddit ging het er alweer aardig op met klagen over te weinig content, wat goed kan zijn hoor, heb toevallig net sinds vorige week deze nfs (xbox)Raikkonen_WC schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 13:46:
Ja die ondersteuning mag eens gauw komen. Ik zit nu in mijn racesimulator met een controller de game te spelen
Maar ik moet zeggen wat een dikke arcade racer is dit, mijn laatste nfs was underground op de pc dus dat is alweer een tijdje terug.
Vermaak me goed, het gevoel aan snelheid en die graphics in de avond, echt mooi gedaan vind ik.
Alleen zo jammer dat ze niet gewoon alle muziek open gooien via een radio station, ik hoor soms lekkere muziek in de garage, perfect voor in de avond rond te knallen en die nummers zijn dan niet te beluisteren, jammer.
Ben al een beetje aan het tunen geweest, dacht ik een dikke bak te hebben, kom ik online een 'doodnormale' M3 tegen,.. Die knalt hem ff van me weg
Verwacht dat daar dan weer een ander blok in lag want zag ook al dat je die compleet kan vervangen, mooie game
Word het nog wel een beetje gespeeld? Crew komt nog maar moeiteloos vooruit... We zijn bijna level 50... Nog een klein stukje :-)
Nu maar 35 euro op PSN. Is dat het waard? Of kan ik beter voor Grid gaan? Die is nu 25 euro.
Ja ze krijgen in veel reviews min of meer hetzelfde cijfer, maar NFS lijkt mij ook leuker, dan ga ik toch maar voor NFS.Aegir81 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 19:22:
Ik vond NFS leuker.
Grid vond ik echt een zware tegenvaller. Ik had deze zelfs gepreordered… En na 1 week met verlies weg gedaan.Nodgic schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 18:36:
Nu maar 35 euro op PSN. Is dat het waard? Of kan ik beter voor Grid gaan? Die is nu 25 euro.
Indien je NFS Heat koopt, laat het weten dan voegen we je toe aan de groep!
Heb NFS heat gekocht. Alleen op dit moment heb ik even geen PS+. Want ik heb nog genoeg single player games die ik nog uit moet spelen(en te weinig tijdRaikkonen_WC schreef op maandag 24 februari 2020 @ 11:35:
[...]
Grid vond ik echt een zware tegenvaller. Ik had deze zelfs gepreordered… En na 1 week met verlies weg gedaan.
Indien je NFS Heat koopt, laat het weten dan voegen we je toe aan de groep!
Ik heb je zojuist toegevoegdNodgic schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 13:27:
[...]
Heb NFS heat gekocht. Alleen op dit moment heb ik even geen PS+. Want ik heb nog genoeg single player games die ik nog uit moet spelen(en te weinig tijd). Maar als ik games blijf kopen in de aanbieding krijg ik nooit mn backlog weg haha. In de toekomst wel weer van plan om PS+ te nemen, dan wil ik NFS ook wel online spelen, maar nu speel ik ff niet online, maar je mag me best toevoegen hoor, op PSN heet ik ook Nodgic.
Nu dat Heat in de aanbieding is op de xbox, zat ik er aan te denken om deze aan te schaffen. Maar lees nogal wat problemen op internet, dat het spel moeilijk of zelfs niet wil opstarten.
Heeft iemand daar last van?
Heeft iemand daar last van?
Mobile: Xiaomi Redmi Note 10 Pro - Gamestuff: Xbox Series X + PC: Intel Core i5-11400F / AMD 6650 + Thrustmaster TMX
Ik heb zojuist heat gekocht voor de ps4. Pieter91 is mn PSN voor eventueel in de groep!
Zat ook te twijfelen tussen grid en heat, maar toch voor heat gegaan. Nu zie ik de reacties gelukkig goed aan gedaan
Zat ook te twijfelen tussen grid en heat, maar toch voor heat gegaan. Nu zie ik de reacties gelukkig goed aan gedaan
Kan je mij ook toevoegen? Super-Veloce86
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Hoofdtopic even een nieuwe look gegeven 
werd wel tijd.....
werd wel tijd.....
Heb het spel een week of 2 geleden gekocht in de aanbieding in de PS-store. Maar zit nu op level 50. Heb ik het goed dat het nu afgelopen is? Ik kan wel geld blijven grinden maar echt uitdaging zit er niet meer in
Iemand die meer duidelijkheid kan verschaffen of voice chat werkt met cross play Xbox met PS4?
Heb de deluxe version maar gekocht tijdens black friday deals. Maar wat een goede game is dit zeg, lang geleden dat ik me vermaakt heb met een nfs game.
Heerlijk weer kiezen tussen dag en nacht, police chases etc.
Heerlijk weer kiezen tussen dag en nacht, police chases etc.
Heb zelf ook Heat gekocht met de Black Friday deal, en idd, geniet er ook zeer van. Heerlijk spel om je mee te vermaken. Het 'acteerwerk' is wel dramatisch slecht, maar goed, daar koop ik die game dan ook niet voor.
Nog niet eens opgevallen, maar inderdaad daar gaat de game niet om.RBH schreef op donderdag 3 december 2020 @ 08:56:
Heb zelf ook Heat gekocht met de Black Friday deal, en idd, geniet er ook zeer van. Heerlijk spel om je mee te vermaken. Het 'acteerwerk' is wel dramatisch slecht, maar goed, daar koop ik die game dan ook niet voor.
Gewoon een top arcade racer
Iemand tips om sneller geld te verdienen of advies om te spelen?
Ik rijd momenteel in de mustang (1e auto) en qua motorisch / permance nu alles op Pro+ uit mijn hoofd.
Probeer wel wat af te wisselen tussen dag en nacht races, alles wat een nieuw race is probeer ik gewoon te doen.
Misschien is dat niet de juiste manier, ik hoor graag van jullie
Ik rijd momenteel in de mustang (1e auto) en qua motorisch / permance nu alles op Pro+ uit mijn hoofd.
Probeer wel wat af te wisselen tussen dag en nacht races, alles wat een nieuw race is probeer ik gewoon te doen.
Misschien is dat niet de juiste manier, ik hoor graag van jullie
Hij staat nu met 80 procent korting op steam, daarom maar gekocht.
Eerste indruk is wel tof. Het lijkt een beetje een combinatie te zijn van eerdere Need for Speed versies en dan nog een beetje verhaallijn (in het begin toch in elk geval
)
Eerste indruk is wel tof. Het lijkt een beetje een combinatie te zijn van eerdere Need for Speed versies en dan nog een beetje verhaallijn (in het begin toch in elk geval
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
https://www.xbox.com/nl-n...r-speed-heat/brzzlbf5t245
Vraagje: Als ik deze koop, kan ik hem dan ook op de pc spelen?
[ Voor 6% gewijzigd door ggj87 op 25-05-2022 19:28 ]
Nee, dat staat ook gewoon in de omschrijving: "Speelbaar op: Xbox One, Xbox Series X".ggj87 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 19:27:
https://www.xbox.com/nl-n...r-speed-heat/brzzlbf5t245
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Dat is jammer. Ik had Forza Horizon gekocht en die kan ik met een aankoop wel op beide platformen spelen. Heb net even gekeken en maar daar staat dus wel pc en Xbox bij. JammerMaikel64 schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 08:42:
[...]
Nee, dat staat ook gewoon in de omschrijving: "Speelbaar op: Xbox One, Xbox Series X".

Gisteren Need For Speed Heat weer geïnstalleerd omdat ik vergeten was hoe de game was, maar tot mijn verbazing is er nog geen update geweest voor betere prestaties ( X|S )
Vandaag is Heat verkrijgbaar als ps plus spel van de maand. Ik ga hem zeker even proberen.
Nu doen me beide zwagers dat ook, in hoeverre kan je online samen dingen doen?
Erg slechte game, kan niet op tegen Forza Horizon 5.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Samen races doen en vrij door de stad rijden.Kieft91 schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 09:31:
Vandaag is Heat verkrijgbaar als ps plus spel van de maand. Ik ga hem zeker even proberen.
Zou er nog een ps5 update komen, of word het wachten op nieuwere games
Ik zou er niet op rekenen...G.Scholtens schreef op woensdag 14 september 2022 @ 20:15:
het zou al een wonder zijn als er uberhaupt nog een NFS komt.G.Scholtens schreef op woensdag 14 september 2022 @ 20:15:
Die komt er vast wel, geduld is een schone zaak.Farabi schreef op woensdag 14 september 2022 @ 20:22:
[...]
het zou al een wonder zijn als er uberhaupt nog een NFS komt.
Nieuwe test drive zou er toch ook komen, al wel heel lang stil. Maar hij komt vast
Jawel hoor, zijn ze vol op mee bezig en vorige week zelfs iets uitgelekt.Farabi schreef op woensdag 14 september 2022 @ 20:22:
[...]
het zou al een wonder zijn als er uberhaupt nog een NFS komt.
Ah je hebt geen new game en niet meerdere slots om een keer opnieuw te beginnen zonder dat jij je savegame moet verwijderen.. jammer.. dan maar op het acc van mijn vriendin spelen
Ik ben nu ongeveer in het begin van het spel. Hoe moet ik rep gainen? Ik heb alle races voldaan maar kan de hoofdmissie niet unlocken. Moet ik dan al die races opnieuw doen?
Sta nu level 4, maar moet naar 7. Gaat dit lang duren?
[ Voor 14% gewijzigd door Farabi op 25-01-2023 20:18 ]
Nee. Rij een paar races in dezelfde nacht en verlies de politie door jumps te nemen.Farabi schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 20:17:
Ik ben nu ongeveer in het begin van het spel. Hoe moet ik rep gainen? Ik heb alle races voldaan maar kan de hoofdmissie niet unlocken. Moet ik dan al die races opnieuw doen?
Oke, geen zin in dit dus. Spel verwijderdHansPatat050 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 09:08:
[...]
Nee. Rij een paar races in dezelfde nacht en verlies de politie door jumps te nemen.
Ik hou het wel bij hot pursuit remastered.
hahaFarabi schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 09:12:
[...]
Oke, geen zin in dit dus. Spel verwijderd![]()
Ik hou het wel bij hot pursuit remastered.
Het is juist een mooi systeem. Overdag verdien je geld en in de nacht verdien je xp/rep oid.
I served in a company of heroes.
Ik wilde hem van de week vooor een leuk prijsje kopen maar toen ik er achter kwam dat deze zelfs op een Series X maar om 30fps draait hield het voor mij op.Ik ging er echt vanuit dat deze op een PS4-pro/One X al degelijk 60fps draaide.
Jammer dat EA er niets in ziet om oudere NFS games van een framerate update te voorzien.
Bij het geweldige Rivals[2013] had ik nog zoiets van oke maar een racer uit 2019 moet in mij ogen in 60fps te spelen zijn.
Jammer dat EA er niets in ziet om oudere NFS games van een framerate update te voorzien.
Bij het geweldige Rivals[2013] had ik nog zoiets van oke maar een racer uit 2019 moet in mij ogen in 60fps te spelen zijn.
wel gek dat ze een 60fps patch hebben uitgebracht voor hot pursuit remastered en niet voor deze.jori040 schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 13:56:
Ik wilde hem van de week vooor een leuk prijsje kopen maar toen ik er achter kwam dat deze zelfs op een Series X maar om 30fps draait hield het voor mij op.Ik ging er echt vanuit dat deze op een PS4-pro/One X al degelijk 60fps draaide.
Ja dat mag ook wel voor een game die je opnieuw moet kopen.Die hot pursuit remastered heb ik toevallig straks bij Cex gekocht.Farabi schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 14:06:
[...]
wel gek dat ze een 60fps patch hebben uitgebracht voor hot pursuit remastered en niet voor deze.
Morgen krijg ik Ridge Racer 6[360] binnen.Dit is de enige in de serie die ik nog nooit gespeeld heb.
Komende tijd ga ik dus lekkel los met deze toffe arcade racers.