Aankoopadvies 65 OLED televisie

Pagina: 1
Acties:

• Rtje84
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 30-01-2022
Heeft iemand enig idee of er nog mooie cashback of andere acties aan zitten te komen komende maanden? Ik ben sinds een weekje eens aan het kijken voor vervanging van mijn LG 42LD550 van een jaar of tien geleden. Die is echt te klein, want ik zit op een meter of 4, en de beeldkwaliteit is ook niet echt meer van deze tijd.

Ik keek eerst naar 55" modellen, die zijn prijstechnisch ook zo aantrekkelijk.. maar heb besloten dat ik toch gelijk maar voor een 65" ga, maar vind de echt leuke modellen nog wel wat prijzig.

Ik twijfel nog een beetje tussen een Sony XF9005, die hier veel word aangeraden.. die is nu rond de 1300 euro of zoiets, dat vind ik nog een mooie prijs. Daarintegen ben ik wel van plan weer heel lang met de tv te doen en is een OLED natuurlijk aantrekkelijk, of misschien een Samsung Q9FN? De mogelijkheid tot aan de muur hangen zonder "gap" en die one connect box en wie weet ambient mode vind ik ook best leuke extra's.

Maar ik heb geen haast, en zou graag een mooie actie afwachten ook al zou dat een paar maandjes duren.

Ik heb ze nog niet in het echt bekeken, zit er nu echt een groot verschil tussen bijvoorbeeld een XF9005, een Q9FN en een LG B8 of moet je ze echt naast elkaar zetten om dat te merken?

Het zal uiteindelijk toch wel een oled worden vermoed ik. :>

[ Voor 28% gewijzigd door Rtje84 op 15-08-2019 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Afgesplits van [Zero Tolerance][Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2

@Rtje84 dat topic is niet bedoeld voor aankoopadvies. Voor aankoopadvies hebben we een apart forum :).

Voor prijzen kun je overigens beter zelf even wat winkels bellen.

[ Voor 13% gewijzigd door Zeehond op 16-08-2019 09:36 ]

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haruhi
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:12
Voor prijzen kun je overigens beter zelf even wat winkels bellen.
Ik heb zelf nog eens ondervonden dat je nog meer korting krijgt als je een winkel binnenloopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtje84
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 30-01-2022
Ah, ok thnx voor het verplaatsen dan. :)