Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Bij nieuw bericht ontvang ik geen bericht.

Pagina: 1
Acties:

• RayV
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 24-08-2020
Sinds gisteren heb ik een account en heb vervolgens gereageerd op een te koop staand item mbv een bericht aan de verkoper.
Toevallig had ik de webbrowser open met tweakers en zag daar dat ik een retourbericht kreeg.
Helaas krijg ik dus geen mail hierover binnen (ook niet bij de spam ;) )
Bij de instellingen is aangegeven dat ik daar wel een bericht van zou krijgen.

Doe ik wat fout?

Raymond

• ACM
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Zo te zien heb je via direct messages onder andere contact gehad met @Kees. Maar voor het nageslacht;
Het reageren op V&A-advertenties gebeurt op twee manieren, waarvan de beschikbaarheid afhangt van wat de plaatser van de advertentie kiest:
- het reguliere reactiesysteem zoals ook bij nieuwsberichten
- het sturen van een 'direct message'

Voor beide kan je instellen dat je mail krijgt; maar ze hebben een eigen naam en instelling. De eerste is vrij duidelijk "Reactie op advertentie" bij het Vraag en Aanbod kopje. De andere valt onder 'Berichten' bij Profiel.

Saai uitzicht in je tuin? Hang er een foto voor!

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True