Ik heb sinds gisteren een SUN 17E10 met omgebouwde kabel zodat ik dat ding aan kan sluiten op mijn pc (vraag me niet hoe dat is gedaan, want dat heb ik zelf niet gedaan en het is helemaal afgewerkt, dus ik kan ook niet meer zien wat met wat verbonden is, sorry). Maar het probleem is dus dat het ding wel beeld geeft, tenminste de eerste twee keer nadat je windows geinstalleerd heb, daarna zie je alleen maar een blauwe achtergrond met een muiscursor die je wel kan bewegen, maar als ik mijn wachtwoord invoer hoor ik daarna wel een opstartgeluid, dus het beeld is er wel, maar je ziet het niet. Nou ben ik es ff gaan kijken en zag ik dat mijn muis een refreshrate had van 60 Hz (ik heb win2k ja) en die was wel zichtbaar. de rest draait op 75Hz en is de eerste 2 keer wel zichtbaar, maar daarna in ene niet meer. Iemand een idee waar dit aan ligt?
ik draai dus win2k op een AMD Duron 600@1050, GeForce2MX (MSI), SUN 17E10 (1024 * 768 @ 32bit @ 75 Hz)
ik draai dus win2k op een AMD Duron 600@1050, GeForce2MX (MSI), SUN 17E10 (1024 * 768 @ 32bit @ 75 Hz)