Ik ben een 'Magic Mirror' aan het maken. Ik vond glas ervoor nogal prijzig voor een klein project, dus ben ik online gaan zoeken. Toen vond ik dit topic, waarin als tip wordt gegeven om spiegelfolie te gebruiken. Nou leek dat mij een goed idee, dus heb ik het opgezocht en, inderdaad is de prijs is een heel stuk lager.
Het enige waar ik nu nog over zit te twijfelen is of het uit zou maken als ik de folie direct op het scherm plak. Dit scherm is niet al te veel waard, dus daar gaat het me niet om. Het is omdat in het topic waarin ik de tip las, verteld werd om het folie dan op plexiglas te plakken. Zelf lijkt dit mij niet nodig, aangezien ik het scherm toch nergens anders meer voor zou gebruiken.
Zou dit nog andere problemen geven?
Het enige waar ik nu nog over zit te twijfelen is of het uit zou maken als ik de folie direct op het scherm plak. Dit scherm is niet al te veel waard, dus daar gaat het me niet om. Het is omdat in het topic waarin ik de tip las, verteld werd om het folie dan op plexiglas te plakken. Zelf lijkt dit mij niet nodig, aangezien ik het scherm toch nergens anders meer voor zou gebruiken.
Zou dit nog andere problemen geven?