Magic Mirror glasfolie (10%) direct op scherm?

Pagina: 1
Acties:

• SinglePaper
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 15-12-2024
Ik ben een 'Magic Mirror' aan het maken. Ik vond glas ervoor nogal prijzig voor een klein project, dus ben ik online gaan zoeken. Toen vond ik dit topic, waarin als tip wordt gegeven om spiegelfolie te gebruiken. Nou leek dat mij een goed idee, dus heb ik het opgezocht en, inderdaad is de prijs is een heel stuk lager.

Het enige waar ik nu nog over zit te twijfelen is of het uit zou maken als ik de folie direct op het scherm plak. Dit scherm is niet al te veel waard, dus daar gaat het me niet om. Het is omdat in het topic waarin ik de tip las, verteld werd om het folie dan op plexiglas te plakken. Zelf lijkt dit mij niet nodig, aangezien ik het scherm toch nergens anders meer voor zou gebruiken.

Zou dit nog andere problemen geven?

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Welk scherm heb je het over, je zit in wonen en verbouwen voor je huis. dus folie voor op je ramen ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• SinglePaper
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 15-12-2024
Hackus schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 18:38:
Welk scherm heb je het over, je zit in wonen en verbouwen voor je huis. dus folie voor op je ramen ?
Ja klopt. Om specifiek te zijn deze: https://www.premiumvinyls...---50cm-spiegel-raamfolie

Ik begrijp nu dat ik dit in de verkeerde categorie heb gepost. Het ging nogal automatisch aangezien de post op basis waarvan ik deze plaats het in dezelfde categorie heeft geplaatst. Helaas kan ik deze nu niet verwijderen, maar goed. Thanks!

[ Voor 48% gewijzigd door SinglePaper op 15-08-2019 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Wordt jouw spiegel een pronkstuk van je kamer en niet te groot (<24”? Dan zal ik toch op z’n minst acrylglas gebruiken. Anders ga je echt wel ergeren aan de bubbels en zo

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-06 16:00
WVB lijkt me prima voor dit. Je heb hem ook bij Wearables gepost?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:19
Meestal moet je dat spul nat plakken. Niet zo'n goede combi met electronica me dunkt.
Pagina: 1