Vraag

• Akujiproxy
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-02-2021
Mijn vraag
Er is helemaal geen relevante info te vinden over de MSI 2080 Gaming Trio (non X variant), alleen maar over de X variant. Wat is nu op boost klok na het verschil precies? Is dit wellicht een batch waarmee MSI van zijn oude 2080's af wil? Of is de X variant gewoonweg een cherry picked serie en worden de andere gpu's in deze kaarten verwerkt? Voor zover ik begrijp is de boost klok gelimiteerd d.m.v. thermal throttling dus waarom zou ik meer geld uitgeven voor een extra X in de naam?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Beide google en youtube geven mij geen info over deze specifieke kaart, krijg alleen gaming x trio resultaten terug.

Alle reacties

tattooboy1985

Ben ik ook benieuwd naar is dit net zoeist als bijv gtx 1080ti gaming en voor 100 euro de gtx 1080ti gaming OC ?

tattooboy1985

De "X" is net ietsjes sneller. Zo is de Maximale turboklokfrequentie van de Trio 1,71GHz, en die van de X 1,86Ghz. Ook ligt het stroom verbruik net wat anders. De Trio gebruikt 260w, en de X gebruikt 250w. Tenslotte krijgt de trio 2 jaar garantie, daar waar de X 3 jaar krijgt.
Niet super grote verschillen. In mijn beleving niet het extra geld waard.

• Akujiproxy
Het is dus gewoon een X met een lichte firmware nerf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tattooboy1985

Ja ik heb me asus strix 1080ti verkocht en deze besteld , en zet er een andere bios op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tattooboy1985

https://www.msi.com/compa...4MC1HQU1JTkctWC1UUklP%22]

alleen boost clock is zelfs maar anders Bron msi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akujiproxy
Andere bios is niet eens nodig. OC van 2025 boost over 8100 mem clock gehaald.
Pagina: 1