Stoke-on-Trent: ouderwetse, rauwe pubs gezocht

Pagina: 1
Acties:

• Mich007
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-11 16:26
Om bovenstaande vraag een klein beetje toe te lichten het volgende:

Jaarlijks gaan we met een groepje van 4 vrienden in januari een voetbalwedstrijdje kijken in Engeland.
Na eerdere bezoeken in Newcastle, Manchester, Londen, Bristol, Leeds en Sheffield is de keuze dit jaar gevallen op Stoke on Trent. Volgens mij niet de meest toeristische stad van Engeland daarom mijn vraag of iemand daar een beetje de weg kent?

We verblijven van vrijdag t/m zondag en wat we zoeken (naast het bezoek van de wedstrijd op zaterdagmiddag) is eigenlijk vrij eenvoudig. Namelijk (een) klassieke, maar ook vooral rauwe Engelse pub(s) die het liefst al om 10.00u 's-ochtends haar deuren opent. Vooral dus niet zo'n fancy pub en/of bar, maar juist een pub zoals je die vooral 'vroeger' zag in Engeland. Dus met een hele eenvoudige aankleding en waar de lokale (vaak wat oudere) bevolking (lees: alcoholist) 's-morgensvroeg al aan de deur staat de krabben ;). Een plek waar aan de bar nog mooie verhalen vertelt worden door de klanten met anderhalve tand in de mond. Onze ervaring leert dat die steeds moeilijker te vinden zijn terwijl wij dit nu juist zo leuk vinden en dit ons jaarlijkse weekendje Engeland compleet maakt.

Als voorbeeld uit eerdere steden bijvoorbeeld 'Roses & Crown' in Newcastle en 'The three Leggs' in Leeds. Op tripadvisor worden ze vreemd genoeg (;)) niet best aangeschreven...

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-11 18:47

AzzKickah

06-CENSORED

Stoke on Trent.

Volgens mij komen daar meerdere bekende darters vandaan dus een echte rauwe pub moet daar wel te vinden zijn.
Dat moet met Google wel te vinden zijn lijkt me.

• Mich007
AzzKickah schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 16:26:
Stoke on Trent.

Volgens mij komen daar meerdere bekende darters vandaan dus een echte rauwe pub moet daar wel te vinden zijn.
Dat moet met Google wel te vinden zijn lijkt me.
Klopt, is inderdaad een stad waar ook veel bekende darters vandaan komen. Vandaar ook de hoop dat we hier wel zouden moeten kunnen vinden wat we zoeken.
Maar toch is het lastig om dit te zoeken op google omdat het een beetje lastig te omschrijven is wat wij nu precies zoeken. Daarom ook hier maar eens proberen op hopelijk wat ervaringen uit eerste hand.

[ Voor 5% gewijzigd door Mich007 op 15-08-2019 16:46 ]

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-11 09:54
Ik heb ook gelijk de ontbrekende koppelstreepjes toegevoegd. :P

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Mich007
Begrijp ik het goed dat er geen ervaringsdeskundigen te vinden zijn hier? :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Mich007 op 28-08-2019 16:40 ]

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-11 14:23
Ik vraag me af of je de beoogde pubs op facebook of tripadvisor gaat vinden. Kun je niet beter ter plekke aan een paar rouwdouwers een adresje vragen?

De wijzen komen uit het Oosten!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Kijk eens in de buurt van het stadion van de plaatselijke FC.

Verder is Stoke-on-Trent nu niet echt de hotspot van de UK, dus ik kan me voorstellen dat niet veel bezoekers hier er ervaringen mee hebben.

[ Voor 54% gewijzigd door RodeStabilo op 29-08-2019 12:00 ]

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:44
googelen op 'dodgy part of Stoke-onTrent'?

https://www.tripadvisor.c...taffordshire_England.html
Worst pub in Stoke?

This place is a dump- surprised council let places like this stay open never seen worse toilets even at a festival! Didnt dare try the food, the beer is poorly kept and the guy behind the bar was drunk! Avoid at all costs

https://www.tripadvisor.c...affordshire_England.html#

[ Voor 86% gewijzigd door Tens op 29-08-2019 12:14 ]

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Verwijderd

Heb je hier een topic voor nodig? Ga naar die stad, zoek op Google Maps naar de dichtstbijzijnde pubs en bezoek ze. Waarschijnlijk zul je uit de recensies ook wel op kunnen maken, wat voor pub het is.

In Groot Brittannië is er zo'n beetje in iedere dorp wel een pub te vinden, daarbij maakt het niet uit of het Londen is of een onbekend stadje.
Pagina: 1