Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ik zoek een anti-verloopstuk-zoekraak-kabeltje

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• melgior
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-06 19:50
Op mijn werk hebben we een hoop verloopstukjes die ik het liefst met een kabeltje vast zou maken zoals hier:

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/71mYUVYNfKL._SX679_.jpg

Ik heb het wel op Amazon gevonden (€35 / 10 stuks) maar eigenlijk hoeft het ook helemaal niet zo hufter-proof te zijn voor mij, het mag ook gewoon van kunststof zijn bijvoorbeeld.

Weet iemand zo'n soort oplossing die misschien nog wat simpeler en goedkoper is?

If the tail was smarter, it would wag the dog.

Beste antwoord (via melgior op 16-08-2019 14:35)

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
3 tiewraps gebruiken. 1 op het verloopje, 1 om de kabel en 1 die door de beide andere gaat. Zo krijg je een beetje speling zodat het verloopje ook nog eens losgemaakt kan worden.

Of je doet zoiets als op je plaatje maar dan met een stukje stroomdraad die je bij elkaar knijpt met een AMP-connector? Zelfde effect.

[ Voor 27% gewijzigd door sypie op 15-08-2019 17:47 ]

Alle reacties

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:49

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Touw eraan knopen :)?

HANDTEKENING!!!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:26

DukeBox

loves wheat smoothies

Wij gebruiken daar gewoon een (stevige) tie wrap voor.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• jee-weetje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:27
2 tiewrap (om de snoeren) en een draadje erom knopen?

edit:
te laat :X

[ Voor 22% gewijzigd door jee-weetje op 15-08-2019 16:05 ]

Jan-Willem

Verwijderd

Seconde lijm?

Werkte goed voor de opladers met USB kabels op mijn vorige werk (USB blokjes die verdwijnen)

Acties:
  • Beste antwoord

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
3 tiewraps gebruiken. 1 op het verloopje, 1 om de kabel en 1 die door de beide andere gaat. Zo krijg je een beetje speling zodat het verloopje ook nog eens losgemaakt kan worden.

Of je doet zoiets als op je plaatje maar dan met een stukje stroomdraad die je bij elkaar knijpt met een AMP-connector? Zelfde effect.

[ Voor 27% gewijzigd door sypie op 15-08-2019 17:47 ]

• melgior
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-06 19:50
Hmm, stroomdraadje is met klemmetje is inderdaad geen gek idee. En ja, tie-wrapje is inderdaad een goede backup. Dank allen!

If the tail was smarter, it would wag the dog.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:57

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dit soort spul kun je gewoon bij de bouwmarkt kopen. Stukje ijzerdraad van de rol en bijpassende stalen tonnetjes die je dicht knijpt ;)

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 14:59
Hier op kantoor hebben ze inderdaad ook van dat soort dingen om verloopstukjes niet kwijt te raken in vergaderruimtes. Als je googlet op "cable tether" kom je ze wel tegen.

Hail to the king baby!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
TetherTies heeft ook mooie kant-en-klare kabels. De oplossing van MikeyMan is wellicht ook een interessante en meer lowbudget.

https://discord.com/invite/tweakers

Pagina: 1