Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben voornamelijk een gamer die graag in de nabije toekomst een 144Hz schermpje wil aanschaffen en deze uiteraard ook wil gebruiken. Uiteraard gepaard met een zo hoog mogelijke kwaliteit van gaming.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Momenteel heb ik een budget van 700 euro voor nieuwe componenten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Videokaart: MSI RTX 2060 6GB, Samsung EVO 960 500Gb, Heb al een knappe midi-tower kast
(even geen idee welk merk)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben op zoek naar een processor, moederbord, geheugen en voeding.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zelf gaat mijn voorkeur uit naar de nieuwe AMD Ryzen 3XXX. Uiteraard een AM4 moederbord icm 3200Mhz werkgeheugen. Ik ben uiteraard niet vies van een leuke intel build, maar kan naar mijn mening niet op tegen de nieuwe Ryzens.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Wat ik verwacht zijn betaalbare componenten binnen mijn budget die goed samenwerken met mijn mee te willen nemen componenten.
Excuses voor mijn formatting. Dit is mijn eerste vraag op tweakers...
Ik ben voornamelijk een gamer die graag in de nabije toekomst een 144Hz schermpje wil aanschaffen en deze uiteraard ook wil gebruiken. Uiteraard gepaard met een zo hoog mogelijke kwaliteit van gaming.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Momenteel heb ik een budget van 700 euro voor nieuwe componenten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Videokaart: MSI RTX 2060 6GB, Samsung EVO 960 500Gb, Heb al een knappe midi-tower kast
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben op zoek naar een processor, moederbord, geheugen en voeding.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zelf gaat mijn voorkeur uit naar de nieuwe AMD Ryzen 3XXX. Uiteraard een AM4 moederbord icm 3200Mhz werkgeheugen. Ik ben uiteraard niet vies van een leuke intel build, maar kan naar mijn mening niet op tegen de nieuwe Ryzens.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Wat ik verwacht zijn betaalbare componenten binnen mijn budget die goed samenwerken met mijn mee te willen nemen componenten.
Excuses voor mijn formatting. Dit is mijn eerste vraag op tweakers...