Wat is de beste AVR in combinatie met een projector

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views

Vraag

• Niek15
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 09-10 23:18
Ik ben op zoek naar een AVR met 2 HDMI uitgangen. Ik wil graag makkelijk kunnen schakelen tussen TV scherm en projector, zonder dat ik kabels om moet steken.

Ik heb 4 apparaten die ik er op aansluit. Het KPN kastje, Chromecast, Xbox en af en toe een laptop.

Ik heb al het een en ander online gezocht, waaruit blijkt dat er ook AVR's zijn met twee zone's. Maar als ik het goed begrijp werkt dit niet voor het wisselen tussen schermen op dezelfde bron. AVR's met een prijskaartje van boven de €600 vind ik wel, maar dit is vaak overkill.

[ Voor 81% gewijzigd door Niek15 op 15-08-2019 16:25 . Reden: Te vroeg op enter gedrukt :) ]

Alle reacties

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Voor aankoopadvies is er Consumentenelektronica Aankoopadvies. Ik ga het topic echter niet verplaatsen omdat ik de eigen inzet mis, iets van een short list wat je zelf al gevonden hebt. De eis van een Dual HDMI Out is namelijk zo zeldzaam niet (vanaf een bepaald segment/serie). Ik stel voor dat het topic opnieuw geopend wordt in Consumentenelektronica Aankoopadvies en dan de template ingevuld met de genoemde short list.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.