Beste Mede Tweakers, ik ben nieuw op tweakers.
En ik zit met een vraag.
In mijn Google nieuws feed op mobiel (sony) krijg ik nieuws en reclames te zien waar ik over het algemeen geïnteresseerd in ben.
Daarom de volgende vragen;
Waarom laat google juist zien waar ik veel op zoek?
Hoe kan het zo zijn als je een V&A advertentie plaatst dat de advertentie daarin vermeld word terwijl je dit misschien niet wil (geeft wel een flinke boost met views op je advertentie)
Is er iets toegevoegd of wel toe te voegen aan V&A waardoor Google dit vermeld in zijn nieuws feed?
Hoe werkt dit of hoe die je dit?
Misschien kan iemand mij dit vertellen want ik ben benieuwd!?
Natuurlijk zelf al rond gezocht maar niet geheel bevredigd met de vragen die ik hierover heb.
Dus
brand los!
En ik zit met een vraag.
In mijn Google nieuws feed op mobiel (sony) krijg ik nieuws en reclames te zien waar ik over het algemeen geïnteresseerd in ben.
Daarom de volgende vragen;
Waarom laat google juist zien waar ik veel op zoek?
Hoe kan het zo zijn als je een V&A advertentie plaatst dat de advertentie daarin vermeld word terwijl je dit misschien niet wil (geeft wel een flinke boost met views op je advertentie)
Is er iets toegevoegd of wel toe te voegen aan V&A waardoor Google dit vermeld in zijn nieuws feed?
Hoe werkt dit of hoe die je dit?
Misschien kan iemand mij dit vertellen want ik ben benieuwd!?
Natuurlijk zelf al rond gezocht maar niet geheel bevredigd met de vragen die ik hierover heb.
Dus
[ Voor 18% gewijzigd door Bug1984 op 15-08-2019 16:22 ]