• Rshn
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 21-03 23:59
Beste allen,

ik heb Shure SE215 in ear headphones. nu zou ik deze graag via bluetooth willen gebruiken. Nu weet ik dat Shure een bluetooth adapter/kabel heeft, echter kost deze tussen de 120 en de 150 euro - voor dat geld kan ik net zo goed een nieuwe halen inclusief de bluetooth functionaliteit.

ik heb een beetje zitten googlen en een paar (voordelige) opties gevonden met MMCX aansluiting (connector van de Shure SE215):

Fiio RC-BT: https://www.wifimedia.eu/nl/fiio-rc-bt.html

TRN BT10: https://www.amazon.com/Wi...-Waterproof/dp/B07HQ6G7X3

Door de gemixte reviews, hele goede en hele slechte, weet ik zo even niet wat een goede keus is..

Heeft iemand van jullie ervaring met 1 van deze twee opties, of misschien een alternatief?

Alvast bedankt voor de reacties!

[ Voor 1% gewijzigd door Rshn op 15-08-2019 13:55 . Reden: ivm beleid ]

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Aankoopadviezen doen we in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Je topic is die kant op verplaatst.
Dit doen we niet op het forum. Check Het algemeen beleid #groeten nog eens.

• Rshn
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 21-03 23:59
excuses, aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 12:10

Deathchant

Don't intend. Do!

Is hier nog wat uitgekomen? Ik heb zelf ook de SE215, en door de overstap naar een andere telefoon zonder 3,5mm plug, ben ik ook op zoek naar een kabel om de SE215 te blijven gebruiken. Ik twijfelde ook over die kabel van wifimedia.eu om dezelfde redenen...

EDIT: die van Fiio ga ik niet kopen. Amazons reviews laten allemaal hetzelfde zien: de connectie is slecht en valt vaker weg.

EDIT 2: die van shure zelf dus ook niet. Ook veel slechte reviews. Ik ga dan toch maar voor een 3,5mm->USB-C convertertje ;w

[ Voor 34% gewijzigd door Deathchant op 22-10-2019 15:07 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

• All0The0Web
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-06 17:25
Deathchant schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:37:
Is hier nog wat uitgekomen? Ik heb zelf ook de SE215, en door de overstap naar een andere telefoon zonder 3,5mm plug, ben ik ook op zoek naar een kabel om de SE215 te blijven gebruiken. Ik twijfelde ook over die kabel van wifimedia.eu om dezelfde redenen...

EDIT: die van Fiio ga ik niet kopen. Amazons reviews laten allemaal hetzelfde zien: de connectie is slecht en valt vaker weg.

EDIT 2: die van shure zelf dus ook niet. Ook veel slechte reviews. Ik ga dan toch maar voor een 3,5mm->USB-C convertertje ;w
In deze video van Louis Rossmann geeft hij een aantal goede alternatieven

Zelf heb ik wel gekozen voor een FiiO uBTR van 30 euro (https://www.wifimedia.eu/nl/fiio-ubtr.html, staat niet op Tweakers?) Ik heb geen problemen met de connectie, het enige vervelende is dat de knoppen / microfoon van de earphones (ik heb de S215-M+) niet worden doorgezet via bluetooth, maar dat de FiiO zelf een microfoon en knopjes heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-06 13:17

MikeVM

- Baloo -

ik heb 2 chinese bluetooth kabels gehad voor mijn SE215, ik heb gemerkt dat bij bepaalde telefoons er een enorme ruis is. bij andere telefoons werken de kabels perfect.

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Pagina: 1