Sinds kort een probleem met mijn Iphone X (bij release gekocht dus een maandje of 20-22 oud). Wat nu af en toe gebeurd, een keer of 3 in de afgelopen maand, is dat de telefoon zonder aanwijsbare reden volledig dood lijkt. Reageert echt nergens meer op, scherm staat uit, geen getril bij de volumeknop, maakt niet uit welke knoppen of knoppencombinatie ik indruk, lijkt gewoon kapot te zijn. Kan ook geen reboot triggeren lijkt het. Vreemde is dat hij 10 minuten later gewoon weer werkt alsof er nooit iets is gebeurd, hoef ook niet opnieuw in te loggen op mijn simkaart, dus hij is niet eens echt uit geweest.
Ik heb uiteraard geprobeerd te googlen maar vind een hoop issues maar nooit dat hij even later weer vanzelf aanstaat.
Wat betreft IOS, dit gebeurt zowel in de laatste als de ena laatste versie want installeer altijd direct de laatste versie. Batterij is ook nog prima dus lijkt me ook niet dat het daar aan ligt.
Ben een beetje huiverig om naar de applestore te gaan omdat het volledig willekeurig en niet heel vaak gebeurd. Zou ook niet weten hoe ik het zou moeten triggeren dus ik zie me daar al staan met een perfect lijkende telefoon.
Ik heb uiteraard geprobeerd te googlen maar vind een hoop issues maar nooit dat hij even later weer vanzelf aanstaat.
Wat betreft IOS, dit gebeurt zowel in de laatste als de ena laatste versie want installeer altijd direct de laatste versie. Batterij is ook nog prima dus lijkt me ook niet dat het daar aan ligt.
Ben een beetje huiverig om naar de applestore te gaan omdat het volledig willekeurig en niet heel vaak gebeurd. Zou ook niet weten hoe ik het zou moeten triggeren dus ik zie me daar al staan met een perfect lijkende telefoon.