Ik heb een probleem met booten van windows cd's. Als ik probeer te booten van een win98 cd (moest laatst mn hd formatteren) dan krijg ik achter elkaar meldingen dat de bestanden uit de i386 dir niet gevonden kunnen worden. Idem met het booten van een XP-cd, hij kan geen enkel bestand uit de i386 dir vinden. Voor de rest kan hij alles dus wel vinden. Waar zou dit aan kunnen liggen? Ik heb een asus P2L-97, met een celeron 300a, 256mb PC66 sdram, een voodoo 5 5500 agp, een soundblater live en een creative dxr2 encore dvdrom.
op de win98 cd staat helemaal geen i386 dir dus ik denk dat je hier dingen doormekaar haalt...
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
daar zat ik dus ook al aan te denken (heb al een nieuwe besteld btw, wilde er toch nog een goede inhangen) maar dan valt het me dus wel op dat hij alleen problemen heeft met die i386 dir (kan ook gewoon stommiteit van mijn kant zijn, aangezien hij die bestanden toch meestal als eerste laadt). Met dvd's en niet-geschreven cdroms heb ik geen problemen, alleen met windows cd's en geschreven.
Op Win95, Win98, WinME staat \win9x
Op WinNT4, WinNT5, Win2000AS staat \i386
Op WinNT4, WinNT5, Win2000AS staat \i386
--> [forum=21] <--
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Pagina: 1