Android TV (T9 RK3328) Film problemen Youtube/Google Movies

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• P van H
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Hallo,

Ik heb enkele dagen geleden deze Android Tv box gekocht: https://www.bol.com/nl/p/...d-h-265/9200000114909139/

Helaas heb ik een aantal issues die mij nogal storen. Ik kan geen gekochte films afspelen in de Youtube app. Gewone Youtube filmpjes doen het wel zonder problemen.

Als ik een van de aangekochte films probeer te starten krijg ik alleen maar een foutmelding. Ik heb het geprobeerd via de Google Movies app, maar deze app start niet eens op na installatie en heb deze app al meerdere keren opnieuw geinstalleerd. Ook heb ik via de Chrome browser geprobeerd om de films te bekijken en dit lukt wel, maar alleen in SD kwaliteit en heel schokkerig. HD resoluties zijn dan niet eens beschikbaar. Daarna heb ik de Firefox browser geprobeerd, maar krijg dan een HTML-5 error. Een HTML-5 youtube addon voor de Firefox browser hielp niks. Als laatste heb ik geprobeerd om de film vanaf mijn gelinkte telefoon op te starten, maar dit werkt ook niet.

Dit is mijn eerste Android TV box en vind dit nogal teleurstellend. Op mijn Windows laptop en Android telefoon werkt het wel gewoon. Dan zou het toch ook gewoon op de Android box moeten werken?

Heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen of wat het probleem is?

Alvast bedankt!

Edit: Heb net een fabrieks reset gedaan maar helaas heeft dit niets opgelost.

[ Voor 18% gewijzigd door P van H op 15-08-2019 12:10 ]

Alle reacties

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-07 14:02
Als je hem nog terug kunt sturen meteen doen,en de Xiaomi Mi Box aanschaffen.
Trouwens dat ding is veel te duur bij Bol...….

• P van H
  • Niet online
Theodor schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 11:37:
Als je hem nog terug kunt sturen meteen doen,en de Xiaomi Mi Box aanschaffen.
Trouwens dat ding is veel te duur bij Bol...….
Ik heb hem sinds gisteren en zou hem dus nog terug kunnen sturen. Maar als dit opgelost kan worden dan hoeft dat voor mij niet.

En welke Mi Box zou jij aanbevelen? Met linkje als het kan svp.

• Theodor
Kijk het is hier geen winkel he,zelf wat onderzoek doen hoort er ook bij.
Kijk eens op het forum naar Xiaomi Mi Box,zul je veel vinden...

• P van H
  • Niet online
Theodor schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 11:52:
Kijk het is hier geen winkel he,zelf wat onderzoek doen hoort er ook bij.
Kijk eens op het forum naar Xiaomi Mi Box,zul je veel vinden...
Nou ja zeg. Wat is dat nou voor een reactie? Als jij een andere box aanbeveelt is het toch niet raar als ik dan vraag welke jij specifiek bedoelt en waarom jij die dan aanbeveelt?

Wel zeggen dat ik een andere moet kopen maar dan niet welke of waarom. Dat moet ik maar zelf uitzoeken?

Bedankt voor de hulp. /Sarcasm

Edit: Ik heb hem maar terug gestuurd en inderdaad een Mi Box besteld. Nu maar hopen dat die wel naar behoren zal werken.

[ Voor 12% gewijzigd door P van H op 15-08-2019 15:39 ]

• Theodor
De Mi box heeft Android TV die van jou Android dat is het grote verschil,dus op de Mi Box kun je alles besturen met de afstandsbediening.
Ook gebruikersvriendelijker enz....
Beter zo?

• P van H
  • Niet online
De T9 kon ook alles gewoon met de afstandbediening, maar dat maakt verder niet meer uit.

Morgen krijg ik de Mi Box binnen. Ik ben benieuwd.
Pagina: 1