Vraag

• bert56
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 01-12 15:37
Mijn zoon heeft een aantal barsten in het glas van zijn Galaxy s8 scherm. Het scherm doet het verder nog prima en is overal nog te bedienen. Ik zou dus het liefst alleen het glas laten repareren. Op Marktplaats vind ik wel iemand die het doet, maar dan moet hij naar het zuiden worden opgestuurd. Ik heb twee vragen:

Is het repareren van het glas (dus niet het hele scherm) goed mogelijk (iemand die dit wel eens heeft gedaan of laten doen)?

Kent iemand een betrouwbaar adres die dit uitvoert in Alkmaar of omgeving?. Ik kom overigens ook soms in Kampen / Zwolle.

Alvast bedankt,

Bert

Alle reacties

• Siyara
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 01-12 15:45
Goede ervaringen hier:
https://www.telephonecity-haarlem.nl/

Heb daar meerdere keren m'n telefoon laten repareren, ook een s8 met gebroken scherm. Niet goedkoop maar zeker goede service.
Zij doen wel het hele scherm, dus lijkt idd af te vallen.

[Voor 13% gewijzigd door Siyara op 15-08-2019 09:58]

• Barrycade
  • Registratie: november 2003
  • Nu online

Barrycade

]3/\/?/?`/(/\|)[-

Totaal geen ervaring mee maar MediaMarkt biedt dit ook aan.

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@bert56 Ik zou zo niet weten wie alleen het glas vervangt. meestal vervangt men het hele LCD en wordt het oude opgestuurd voor glasvervangen/Refurb.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• bert56
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 01-12 15:37
@Barrycade ; Welke Mediamarkt is dat? Bij ons in Alkmaar doet ie alleen het gehele scherm Ik bedoel het vervangen van alleen het glas voor maximaal 100 euro

• Pos
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 08:12
bert56 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 20:12:
@Barrycade ; Welke Mediamarkt is dat? Bij ons in Alkmaar doet ie alleen het gehele scherm Ik bedoel het vervangen van alleen het glas voor maximaal 100 euro
Check eens wat video's waarbij alleen het glas vervangen wordt.

Ik heb in het verleden behoorlijk wat tablets en foons van nieuw glas voorzien maar laatste 2 a 3 jaar is de kans dat je meer sloopt dan fixt een stuk groter.

Voor 100 euro zou ik het iig niet doen

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 09:26

Notna

Where are you?®

Ik heb zelf een aantal jaar terug bij CéPé in Volendam mijn Note 2 laten repareren. Prima Service en werd aangeraden door Interpolis ivm de Buiten de Deur verzekering.

Maar ik verwacht dat ze de hele LCD vervangen en niet alleen het glas. Vaak is dat 1 geheel. En dat is niet 100 euro helaas

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• Barrycade
  • Registratie: november 2003
  • Nu online

Barrycade

]3/\/?/?`/(/\|)[-

bert56 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 20:12:
Ik postte ook "geen ervaring mee".
Ik heb gelukkig maar 1 telefoon gehad die plat op zijn scherm terecht kwam en mat glas was geworden in 1 klap dat was een telefoon van 2 jaar oud. Dus die heb ik gewoon door een nieuw exemplaar vervangen.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee