Toon posts:

Bracket om twee 3.5 inch HDD intern te stapelen

Pagina: 1
Acties:

• Lisabella
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 09:31
In mijn midi tower wilde ik nog een 1tb 3.5 inch HDD bij plaatsen, maar ik heb geen bevestigings optie meer. De enige plek waar de disk nog kan komen is onderin horizontaal bovenop de andere 3.5 inch HDD. Leg liever geen schijven los in mn kast.

Mijn vraag is bestaan er bracket op twee 3.5 inch HDD schijven te stapelen? Hoe heet zoiets? Ik bedoel zoiets als dit;

https://www.onlinekabelsh...RignbFmqsQkcaAgZ6EALw_wcB

Alvast bedankt !

• BCC
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 08:30
4 stukjes mecano of een oude drivebay? Er zijn vast ook bestaande brackets voor.

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 10:10
Welke behuizing heb je?

• Lisabella
Deze

1BehuizingenFractal Design Define Nano S Zwart€ 58,-€ 58,-

Er zitten al een SSD aan de zijkant en een 3.5 inch. Maar daar past maar 1 3.5inch hdd.
Een extra 3.5 inch zit aan de bodem geschroefd met een factal mount ijzertje en daar boven op wil ik eigenlijk de 3e 3.5 inch hdd plaatsen.

totaal komt dan op 1x 2.5 inch ssd, 3x 3.5inch hdd

op dit plaatje ligt een 3.5

[Voor 15% gewijzigd door Lisabella op 15-08-2019 08:15]

• Damic
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 29-11 21:18

Damic

Afwezig soms

Ik vermoed dat je deze kit nodig hebt https://www.fractal-desig...ve-tray-kit-type-a/black/
of misschien ook niet want de case is er niet op voorzien.

[Voor 20% gewijzigd door Damic op 18-08-2019 11:41]

Ik kan vanalles en nog wat maar niets te goei, klinkt bekent?? Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• Nielson
  • Registratie: juni 2001
  • Nu online
Een beetje dit idee dus?

Zit ook even te zoeken want zoiets zou toch wel goedkoper te vinden moeten zijn.

• rhwerkman
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 29-11 20:08
Idee om je ssd los achter moederbord te hangen en je 3.5" onderin te monteren?

• Damic
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 29-11 21:18

Damic

Afwezig soms

@rhwerkman de define nano heeft plaats voor 2 2.5" ssd's en 2 3.5" hdd's (ander combinaties mogelijk), maar niet voor 3 3.5 hdd's.

Ik denk dat @Nielson er het dichtste bijzit. Het volgende zou ook nog gaan https://www.aliexpress.com/item/32999557488.html

[Voor 17% gewijzigd door Damic op 18-08-2019 12:10]

Ik kan vanalles en nog wat maar niets te goei, klinkt bekent?? Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• rhwerkman
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 29-11 20:08
Damic schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 12:08:
@rhwerkman de define nano heeft plaats voor 2 2.5" ssd's en 2 3.5" hdd's (ander combinaties mogelijk), maar niet voor 3 3.5 hdd's.

Ik denk dat @Nielson er het dichtste bijzit. Het volgende zou ook nog gaan https://www.aliexpress.com/item/32999557488.html
U heeft gelijk, ik had niet goed gelezen en dacht dat daar ook wel een hdd paste.

Valt zoiets zelf niet te maken? Gaten kan je overnemen en een stukje strip van 1 of 2mm zal ook niet al te duur zijn.

[Voor 11% gewijzigd door rhwerkman op 18-08-2019 12:19]

• Anoniem: 320788
  • Registratie: oktober 2009
  • Niet online
Google eens staalband met gaten..

Hiermee heb ik voorheen een stack van schijven gemaakt met de nodige tussenruimte

• Lisabella
Nielson schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 11:45:
Een beetje dit idee dus?

[Afbeelding]

Zit ook even te zoeken want zoiets zou toch wel goedkoper te vinden moeten zijn.
JA!! _/-\o_
Damic schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 12:08:

Denk dat deze qua formaat te groot is voor de ruimte.
Maar zal nog even verder kijken bij ali, wie weet.
Anoniem: 320788 schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 12:58:
Google eens staalband met gaten..

Hiermee heb ik voorheen een stack van schijven gemaakt met de nodige tussenruimte
Okay, thanks!

Bedankt voor de bruikbare tips heren!

[Voor 45% gewijzigd door Lisabella op 19-08-2019 07:53]

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee