Ik heb mijn huidige pc in 2015 samengesteld en deze lijkt de laatste tijd wat vaker vast te lopen. Ik zie regelmatig dat de beeldschermdrivers crashen en opnieuw starten en heb daardoor het idee dat mijn videokaart het aan het begeven is.
Naast dat ik graag een nieuw systeem wil gaan samenstellen, wil ik er eerst voor zorgen dat dit systeem weer stabiel wordt zodat mijn vrouw deze kan gaan gebruiken. Ik hoop dit te kunnen doen door een nieuwe videokaart aan te schaffen. Ik heb geen merk voorkeur, maar zou wel graag een nieuwe kaart willen kopen. Budget tot 200 euro lijkt me redelijk, maar aangezien er weinig games mee worden gespeeld hoeft het geen topmodel te zijn. Als ik er maar niet op achteruit ga.
Naast dat ik graag een nieuw systeem wil gaan samenstellen, wil ik er eerst voor zorgen dat dit systeem weer stabiel wordt zodat mijn vrouw deze kan gaan gebruiken. Ik hoop dit te kunnen doen door een nieuwe videokaart aan te schaffen. Ik heb geen merk voorkeur, maar zou wel graag een nieuwe kaart willen kopen. Budget tot 200 euro lijkt me redelijk, maar aangezien er weinig games mee worden gespeeld hoeft het geen topmodel te zijn. Als ik er maar niet op achteruit ga.
| # | Category | Product |
| 2 | Monitoren | Samsung Syncmaster 2443BW Zwart |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define R5 Zwart |
| 1 | Voedingen | Seasonic G-series 450 watt |
| 1 | Moederborden | Gigabyte G1.Sniper B5 |
| 1 | Processors | Intel Core i5-4460 Boxed |
| 1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU |
| 1 | Videokaarten | Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 500GB |
| 2 | Interne harde schijven | Samsung Spinpoint F4 EG HD204UI, 2TB |
| 1 | Interne harde schijven | WD Green WD30EZRX |