Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
2200 MAX.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ga met de lijst aan onderdelen die ik hier onder zet ook een toetsenbord en monitor bestellen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een bepaalde lijst met onderdelen, ik hoop hier gewoon advies te krijgen of alles bij elkaar goed past en dat het goed is voor gamen. Ik speel League of legends/ overwatch/ battlefield series en wil later ook de modernere games kunnen supporten.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Case: Carbide Series SPEC-OMEGA RGB Mid-Tower Tempered Glass Gaming Case — Black €164,90,-
Processor: Intel Core i7-9700 Boxed €359,-
moederbord: Asus ROG Strix Z390-E Gaming €242,95,-
grafische kaart: MSI GeForce RTX 2080 SUPER GAMING X TRIO € 829,-
dram: VENGEANCE® RGB PRO 16GB (2 x 8GB) DDR4 DRAM 3000MHz C15 Memory Kit — Black € 114,99,-
opslag: Samsung 970 EVO PLUS M.2 500GB + WD Blue SSD 2,5" (3D v-nand (TLC)) 2TB
€ 424,-
psu: be quiet! Pure Power 11 600W € 73,11,-
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Totaal : €2207,05,-
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Corsair/ msi /asus enz
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De groote van de case die ik heb gestuurd is goed, en geluid is geen probleem zolang het geen straaljager is.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag wat insight van kenners hebben of dit een goede build is. Is er plek voor verbetering die het goedkoper/sneller kan maken? Ik hoor het graag.
Vooral gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
2200 MAX.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ga met de lijst aan onderdelen die ik hier onder zet ook een toetsenbord en monitor bestellen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een bepaalde lijst met onderdelen, ik hoop hier gewoon advies te krijgen of alles bij elkaar goed past en dat het goed is voor gamen. Ik speel League of legends/ overwatch/ battlefield series en wil later ook de modernere games kunnen supporten.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Case: Carbide Series SPEC-OMEGA RGB Mid-Tower Tempered Glass Gaming Case — Black €164,90,-
Processor: Intel Core i7-9700 Boxed €359,-
moederbord: Asus ROG Strix Z390-E Gaming €242,95,-
grafische kaart: MSI GeForce RTX 2080 SUPER GAMING X TRIO € 829,-
dram: VENGEANCE® RGB PRO 16GB (2 x 8GB) DDR4 DRAM 3000MHz C15 Memory Kit — Black € 114,99,-
opslag: Samsung 970 EVO PLUS M.2 500GB + WD Blue SSD 2,5" (3D v-nand (TLC)) 2TB
€ 424,-
psu: be quiet! Pure Power 11 600W € 73,11,-
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Totaal : €2207,05,-
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Corsair/ msi /asus enz
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De groote van de case die ik heb gestuurd is goed, en geluid is geen probleem zolang het geen straaljager is.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag wat insight van kenners hebben of dit een goede build is. Is er plek voor verbetering die het goedkoper/sneller kan maken? Ik hoor het graag.