Ik zoek een?
Videokaart waar ik Battalion 1944 en Rust mee kan spelen.
Wat is je budget?
50-100
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, er is weinig te kiezen met mijn budget
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige systeem:
Ryzen 2200g
8gb ddr5
A320m mobo
SSD en HDD
450watt voeding, merk weet ik even niet maar ik heb de doos nog liggen dus kan het nakijken.
Ik game op low/med settings en zou graag 60fps willen halen. Vega8 van de 2200g is leuk voor de Sims en oude spellen maar ik kan de genoemde games helaas niet spelen.
Heb gedacht aan een upgrade naar een 2400g maar dat zal denk ik niet de oplossing zijn.
Ik houd al een tijdje v&a in de gaten en heb al wat research gedaan.
Soms zie ik een leuk geprijsde rx 550/460 langskomen maar betwijfel of ik hiermee mijn doel ga halen.
Ook vermoed ik dat Rust wellicht wat meer werkgeheugen nodig heeft dan dat ik nu heb, daarvoor kan ik wel wat budget vrij maken mocht het nodig zijn.
Mijn vraag: is een gebruikte Geforce 950 of Radeon R7 een goede oplossing? Of heeft iemand een beter idee? Alvast bedankt voor het meedenken
Videokaart waar ik Battalion 1944 en Rust mee kan spelen.
Wat is je budget?
50-100
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, er is weinig te kiezen met mijn budget
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige systeem:
Ryzen 2200g
8gb ddr5
A320m mobo
SSD en HDD
450watt voeding, merk weet ik even niet maar ik heb de doos nog liggen dus kan het nakijken.
Ik game op low/med settings en zou graag 60fps willen halen. Vega8 van de 2200g is leuk voor de Sims en oude spellen maar ik kan de genoemde games helaas niet spelen.
Heb gedacht aan een upgrade naar een 2400g maar dat zal denk ik niet de oplossing zijn.
Ik houd al een tijdje v&a in de gaten en heb al wat research gedaan.
Soms zie ik een leuk geprijsde rx 550/460 langskomen maar betwijfel of ik hiermee mijn doel ga halen.
Ook vermoed ik dat Rust wellicht wat meer werkgeheugen nodig heeft dan dat ik nu heb, daarvoor kan ik wel wat budget vrij maken mocht het nodig zijn.
Mijn vraag: is een gebruikte Geforce 950 of Radeon R7 een goede oplossing? Of heeft iemand een beter idee? Alvast bedankt voor het meedenken