Ik vind de prijs ronduit tegenvallen na de berichten dat ie een stuk goedkoper zou worden dan een Geforce 2 . Die is er al voor 699 ofzo en dus gewoon meer waar voor z'n geld .
Ik vind het eigenlijk niet extreem veel. Een 64MB GTS kost nog altijd meer, en de Radeon is een betere kaart. Ik vertrouw de drivers (of driver updates) alleen niet, aangezien Ati daar nooit zo goed in is geweest. Ik zou daarom idd ook liever een kaart hebben waarvan ik zeker weet dat de drivers ok zijn, zoals een 64MB GTS (32MB bevalt me ook prima ).
Dit is inderdaad de duurste versie. Ik vind de prijs wel meevallen, vergeleken bij het zelf rechtstreeks in de V.S. kopen dan (+/- fl. 1050,-). Ik hoop wel dat het inderdaad bij fl. 899,- blijft. Hoop tevens dat alle GF2 64 MB kaarten ook onder de fl. 900,- duiken, twijfel namelijk nog tussen GF2 en Radeon. De Radeon lijkt het meest te bieden voor het minste geld.
Ja maar wat wil je, de prijs wordt voor meer dan de helft bepaald door het 5,5 ns DDR geheugen, wat nog steeds schaars is.
Leuke site trouwens.
Drivers zijn uitstekend vandeze kaart getuige de schaarse beziters in het forum van rage3d, het driversteam is trouwens door ATI aangevuld met een Externe firma.