Hallo, allereerst mijn excuses, ik heb niet onwijs veel verstand van netwerken ect. maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
De pc van mijn ouders heeft sinds eind vorige week geen verbinding meer met internet.
Als ik een Ping doe naar de router, krijg ik gewoon een response. ook als ik dit doe naar google.com en nu.nl
Wat ik al heb gedaan:
AVG uitgeschakeld
Firewall uitgeschakeld
DNS veranderd naar 8.8.8.8 en 8.8.4.4
Een usb wifi-dongle gekocht, maar daar hebben we exact hetzelfde resultaat mee
Mijn moeder had het er over dat er een ''update'' van iets geinstalleerd was, ze wist alleen niet meer wat het was..
Ik kon wel zien dat er een windows update geinstalleerd was de 9e, deze heb ik verwijderd, in de hoop dat het nu weer zou werken, maar helaas.
De pc van mijn ouders heeft sinds eind vorige week geen verbinding meer met internet.
Als ik een Ping doe naar de router, krijg ik gewoon een response. ook als ik dit doe naar google.com en nu.nl
Wat ik al heb gedaan:
AVG uitgeschakeld
Firewall uitgeschakeld
DNS veranderd naar 8.8.8.8 en 8.8.4.4
Een usb wifi-dongle gekocht, maar daar hebben we exact hetzelfde resultaat mee
Mijn moeder had het er over dat er een ''update'' van iets geinstalleerd was, ze wist alleen niet meer wat het was..
Ik kon wel zien dat er een windows update geinstalleerd was de 9e, deze heb ik verwijderd, in de hoop dat het nu weer zou werken, maar helaas.
[ Voor 5% gewijzigd door basvn op 14-08-2019 18:54 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org