Edifiers permanent on sale?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.471 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slaoliemachine
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 24-10-2024
Velen van ons zullen wel bekend zijn met de fijne deals voor diverse Edifier speakers die zo af en toe voorbij komen op iBood. Nou kwam ik vorige week bij toeval op deze Google search query:

https://www.google.com/se...AUIESgB&biw=2560&bih=1339

Wat blijkt? iBood biedt (bedoeld of onbedoeld?) alle Edifier deals aan via deze links. Geen dagdeals maar gewoon permanent, zo lijkt het. 'Een week resterend of tot uitverkocht' staat erbij. Dat stond er vorige week ook. Eergisteren heb ik de R1850DB voor bij de tv besteld en vandaag keurig ontvangen.

Vooral de S2000PRO a 279 is echt een werelddeal en die set kan ik van harte aanbevelen. Heb deze nu een jaarte aan m'n pc/versterker hangen en dat is volle bak genieten.

Ik hoop dat de deals blijven en jullie met deze info blij kan maken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 10:06
De S200Pro zie ik daar voor 499 op die link van je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:04
vosss schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 19:00:
De S200Pro zie ik daar voor 499 op die link van je?
Staat je Google regio wel op Nederland?

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 10:06
GAIAjohan schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 18:08:
[...]

Staat je Google regio wel op Nederland?
Ja hoor. Ik zie overigens op die link nergens ibood erbij staan als leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:04
Vreemd: zojuist zag ik een hele lijst met goedkope iBood sales, en nu ineens helemaal niks meer..

Gelukkig stond de iBood URL nog in mijn geschiedenis:
https://www.ibood.com/nl/...OFXnHqi7RyZRoCJN8QAvD_BwE

[ Voor 64% gewijzigd door GAIAjohan op 27-08-2019 18:44 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-10 18:10

Ravefiend

Carpe diem!

Bijzonder, want ook op Amazon.de is die nooit lager 377,90 € gegaan. Je link is ook aan te passen voor Belgie door de eerste 'nl' naar 'be' te veranderen:
https://www.ibood.com/be/...OFXnHqi7RyZRoCJN8QAvD_BwE

[ Voor 25% gewijzigd door Ravefiend op 27-08-2019 18:52 ]

• Slaoliemachine
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 24-10-2024
De links zijn inderdaad verwijderd inmiddels :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:50
Ik ben voornemens om een S1000DB of R2000DB te halen. Komen die regelmatig voorbij in een iBood sale? Dan is het wellicht waard om even te wachten... maar dan moet ik wel een indicatie hebben of ik dan wel ergens op aan het wachten ben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatseflatse
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-09 08:10
De S1000MKII is nu in de sale bij Ibood voor 249. Of toch wachten op de S2000? In de pricewatch staat de eerste zonder en de tweede met tulp aansluiting, maar op de plaatjes zie ik ook een tulpaansluiting bij de S1000. Iemand die weet hoe 't zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Na een jaar een oud topic weer omhoog schoppen, is op zich niet gebruikelijk. Net als het overnemen van andermans topics. Daarnaast lijkt de topic start destijds eigenlijk op de verkeerde plek gedaan; die zou beter in Aanbiedingen en Kortingscodes passen.

Wat betreft de tulpaansluiting lijkt het een wel heel simpel verhaal. Op de site van de fabrikant zijn ze overduidelijk te zien.
https://www.edifier.com/i...1000mkii-active-bookshelf

Dit topic gaat dicht. Wil je een aanbiedingen topic starten, kan dat in het eerder genoemde forumonderdeel terecht. Zoek je persoonlijk aankoopadvies, kun je een topic starten in Consumentenelektronica Aankoopadvies. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.