http://www.oc-shop.nl
Maar kijk gewoon eens in de t.net pricewatch of shop-survey daar moet je ze kunnen vinden.
Maar kijk gewoon eens in de t.net pricewatch of shop-survey daar moet je ze kunnen vinden.
Verwijderd
Hahahahaha...Tweakshop? Er wordt gevraagd om overclocking hardware en Tweakshop verkoop alleen maar fans, voedingen en behuizingen. Er staat wel op de site dat er binnenkort meer komt maar wanneer is nog maar de vraag.Op zondag 29 juli 2001 14:05 schreef RaVeNgEr het volgende:
www.oc-shop.nl
www.comptechworld.nl
www.tweakshop.nl
extra fans zijn ook onderdeel van overclocken dus niet zo mauwen..
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Verwijderd
Deze is al enige tijd niet toegankelijk meer. Ik zou hier toch maar wat aan doenOp maandag 30 juli 2001 09:12 schreef GJBreet het volgende:
www.breetcomputers.nl
Oh nee, ik zie het al, op een Mac heb ik geen toegang, op een gewone pc wel. Hmm, niet zo netjes.....
Geachte meneer Breet, zou u svp niet willen spammen met uw eigen site ? Dank u.Op maandag 30 juli 2001 09:12 schreef GJBreet het volgende:
www.breetcomputers.nl
Bij deze een waarschuwing.
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
www.regenboog.net
www.space-promotion.nl
Nu moet ik er bij vermelden dat ik eerlijk gezegd geen verschil zie met het feit dat ik zelf de url van de site geeft, of dat iemand anders dit doet.
Maar ik zal het in het vervolg niet weer doen, maar mij beperken tot het geven van advies.
www.space-promotion.nl
Nu moet ik er bij vermelden dat ik eerlijk gezegd geen verschil zie met het feit dat ik zelf de url van de site geeft, of dat iemand anders dit doet.
Maar ik zal het in het vervolg niet weer doen, maar mij beperken tot het geven van advies.
Verwijderd
Sure...zo lust ik er ook nog wel een paarOp zondag 29 juli 2001 22:13 schreef Settler het volgende:
extra fans zijn ook onderdeel van overclocken dus niet zo mauwen..
Verwijderd
Dan snap je het niet helemaal denk ik...wat dacht je van een stukje objectiviteit? Tot nu toe heeft niemand anders de URL doorgegeven dus lijkt mij het zo klaar als een klontje...Op maandag 30 juli 2001 16:21 schreef GJBreet het volgende:
Pagina: 1