Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 08:38
Hoi

Ik zit met een vraag en hoop hiermee geholpen te worden want ik weet het even niet meer.

Ik zit al een tijdje met het idee om als freelancer of zzper aan de slag te gaan waarbij ik zelf mijn tijd in kan delen en toch een aardig zakcentje verdien. Hiermee bedoel ik dus niet perse een inkomstenbron waarvan ik direct van kan leven hoewel dat welkom is maar meer een lekker extraatje. Ik woon op dit moment samen en ben werkzaam op de haven,
Met andere woorden een ''echte'' opleiding zit er op dit moment niet voor mij in, tenzij het een betaalde opleiding is maar dan nog zit ik er niet echt op te wachten omdat ik gewoon pure praktische dingen wil leren waar ik meteen wat aan heb.

Zelf dacht ik aan de ICT of e-commerce richting maar sta uiteraard ook open voor andere richtingen. Het zou me erg helpen om advies en/of feedback te krijgen van medetweakers met ervaringen of uiteraard gewoon verstand van zaken :P

P.S

ik heb trouwens in het verleden veel opleidingen gedaan van VMBO tot UNI (UNI JA). Ben er alleen telkens mee gestopt omdat ik niet echt het klassikale student ben en zo speelden er ook andere zaken mee. Het enige wat ik op papier heb is een HBO propedeuse en heftruck en reachtruckcertifiaat :/

Advies en ervaringen met bepaalde bijverdiensten is welkom Excuses voor eventuele spelling en of grammatica fouten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paganstars
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:17
Lekker generiek :| Wat kan je, wat zijn je competenties?

Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 10-09 09:27
Heb je zelf al wat onderzoek gedaan naar mogelijke opleidingen/cursussen? Wat spreekt je aan? Welke gebieden spreken je aan? Waar ben je goed in? Wat wil je absoluut niet?