Album art bij streamen spotify in volkswagen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• B. Badpak
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23-08-2024
Sinds een aantal maanden rijd ik rond in een vw polo uit 2014. Met als ingebouwd multimedia systeem de rns 510.

Spotify via bluetooth streamen werkt als een zonnetje, het enige nadeel is dat de album art niet zichtbaar is, in plaats daarvan i seen standaard 'muzieknoot plaatje' zichtbaar.

na enig speurwerk op google heb ik de oplossing hiervoor nog niet kunnen vinden. Is er iemand die dit ook heeft ondervonden en een oplossing heeft gevonden voor het wel zichbaar kunnen maken van album artwork?

Alle reacties

• Luckei
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09-11 23:42
Effe kort wat gegoogle zegt dat je hiervoor AVRCP v1.6 nodig hebt om album art op te halen en weer te geven.
Aangezien dit nieuwer is dan je auto (2016 lijkt het), en dus je RNS510, zal dit er nu niet op zitten.
Zoeken naar nieuwe firmware voor de RNS510 geeft weinig informatie over wat er in een firmware-update zit, dus wat mij betreft een gok of een nieuwe firmware update helpt (als het technisch überhaupt kan).

Ik zou er zelf maar niet op rekenen dat het er in zit, want tja, nieuwe functie hè, dan heeft menig bedrijf (VAG dus) toch liever dat je maar pegels lapt voor een nieuwe radio...

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Luckei schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 18:14:
Effe kort wat gegoogle zegt dat je hiervoor AVRCP v1.6 nodig hebt om album art op te halen en weer te geven.
Aangezien dit nieuwer is dan je auto (2016 lijkt het), en dus je RNS510, zal dit er nu niet op zitten.
Zoeken naar nieuwe firmware voor de RNS510 geeft weinig informatie over wat er in een firmware-update zit, dus wat mij betreft een gok of een nieuwe firmware update helpt (als het technisch überhaupt kan).

Ik zou er zelf maar niet op rekenen dat het er in zit, want tja, nieuwe functie hé, dan heeft menig bedrijf (VAG dus) toch liever dat je maar pegels lapt voor een nieuwe radio...
De Octavia uit 2014 die ik hiervoor had deed het prima ;)

Was overigens wel de 8 inch unit.