Momenteel heb ik een situatie dat wanneer ik een commit doe naar een staging branch op gitlab, degitlab runner wat tests uitvoert en een docker image maakt en upload naad de gitlab image repository. Dit werkt goed.
Wat ik wil bereiken is dat wanneer ik een container heb met een image,
bijvoorbeeld registry.gitlab.com/naam/app:staging en er komt een nieuwe versie voor deze image dat de container deze nieuwe versie van de image runt.
Wat ik al heb geprobeerd is watchtower, dit voldoet niet omdat ik ten eerste gemengde repositories heb(dockerhub & gitlab) en omdat ik ook images heb die mijn angular app builden en daarna afsluiten en daardoor niet meer geüpdatet worden door Watchtower.
Relevante software: Ubuntu server en Docker.
M.v.g.,
Roy
Wat ik wil bereiken is dat wanneer ik een container heb met een image,
bijvoorbeeld registry.gitlab.com/naam/app:staging en er komt een nieuwe versie voor deze image dat de container deze nieuwe versie van de image runt.
Wat ik al heb geprobeerd is watchtower, dit voldoet niet omdat ik ten eerste gemengde repositories heb(dockerhub & gitlab) en omdat ik ook images heb die mijn angular app builden en daarna afsluiten en daardoor niet meer geüpdatet worden door Watchtower.
Relevante software: Ubuntu server en Docker.
M.v.g.,
Roy