Beste, ik woon in belgie maar zou een nederlands account willen aanmaken voor een bepaald speltype te spelen op fifa, aangezien het in belgie verboden is om nog fifa-punten te kopen wou ik een account van een ander land maken zodat ik dit wel kan kopen. Heeft iemand hier ervaring mee? Is dit om problemen zoeken of gaat het zonder enige zorgen?
Vraag
Alle reacties
Ja volgens mij is het enkel in belgie verboden omdat het zogezegd een vorm van gokken is omdat je niet weet welke speler je in je packs krijgt
Ja, zoveel mensen maken gebruik van bijvoorbeeld een US account om daar goedkoper games te kunnen aanschaffen. Er staan uitgebreide handleidingen online hoe je dit kunt doen (even Googlen).
Anoniem: 49090
Welke rekening houden, dat dlc regio locked kan zijn en dit geldt ook voor evt save games.
Zelf de wicher 3 geleend en zag, dat de seasonpass bij Amerika voor 10 dollar in de aanbieding was tov van 30 euro in de nl store
Deze gekocht en kon deze helaas niet installeren, maar gelukkig toch geld terug gekregen en mocht de dlc houden vervolgens de Amerikaanse witcher 3 voor 10 dollar gekocht, maar helaas kan ik mijn huidige save game hier niet naar omzetten. Het is in theorie wel mogelijk met een programma save wizard, maar voor 60 euro beetje overdreven.
Zelf de wicher 3 geleend en zag, dat de seasonpass bij Amerika voor 10 dollar in de aanbieding was tov van 30 euro in de nl store

Deze gekocht en kon deze helaas niet installeren, maar gelukkig toch geld terug gekregen en mocht de dlc houden vervolgens de Amerikaanse witcher 3 voor 10 dollar gekocht, maar helaas kan ik mijn huidige save game hier niet naar omzetten. Het is in theorie wel mogelijk met een programma save wizard, maar voor 60 euro beetje overdreven.