Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil deze laptop puur gebruiken voor werk en om notities op te tikken tijdens Dungeons & Dragons.
Voor mij betekent dat dat ik (een lichte) Linux draai, en eigenlijk niet uit de terminal kom, tenzij ik even wat op het internet opzoek.
Het hoeft nieteens Youtube gebruik waardig te zijn.
Wat is je budget?
Ik wil zo min mogelijk uitgeven!
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ik ben van plan deze laptop regelmatig mee te nemen om elders op locatie te werken.
Het liefst gooi ik hem gewoon in een rugtas terwijl ik op de motor rijd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik ben altijd heel gelukkig geweest met Thinkpads in het verleden, maar ik zou gokken dat die buiten het budget liggen.
Ik sta voor alles open zolang het maar een fysiek keyboard heeft.
Verder ben ik vroeger erg tevreden geweest met mijn Acer eeebook- maar ik kan geen echte netbookjes meer vinden.
Ik wil deze laptop puur gebruiken voor werk en om notities op te tikken tijdens Dungeons & Dragons.
Voor mij betekent dat dat ik (een lichte) Linux draai, en eigenlijk niet uit de terminal kom, tenzij ik even wat op het internet opzoek.
Het hoeft nieteens Youtube gebruik waardig te zijn.
Wat is je budget?
Ik wil zo min mogelijk uitgeven!
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ik ben van plan deze laptop regelmatig mee te nemen om elders op locatie te werken.
Het liefst gooi ik hem gewoon in een rugtas terwijl ik op de motor rijd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik ben altijd heel gelukkig geweest met Thinkpads in het verleden, maar ik zou gokken dat die buiten het budget liggen.
Ik sta voor alles open zolang het maar een fysiek keyboard heeft.
Verder ben ik vroeger erg tevreden geweest met mijn Acer eeebook- maar ik kan geen echte netbookjes meer vinden.