Denon, Onkyo of Teufel all-in-one stereo set?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Topicstarter
Oké,
We hebben hier nog een mini systeem staan van jvc en die pakt ook de cd's afentoe niet goed meer.
Dus ik zat te kijken voor een ander mini/micro systeem want niet veel ruimte en komt net als nu ook in de kast te staan.
Ik wil dus een systeem van een wat beter merk die als het goed is ook wat beter klinkt.

Nu heb ik dus gevonden een Denon : https://www.mediamarkt.nl...-black-black-1526568.html

En een onkyo : https://www.mediamarkt.nl...-n575d-zwart-1543383.html

En ten slotte een teufel : https://www.teufelaudio.n...bo-42-bt-2017-p16138.html

Ik wil hier graag een cd mee beluisteren en Bluetooth gebruiken.
Het liefst dab geen harde eis.
Maar als je gaat zoeken zeggen ze dus dat de Denon en onkyo een goed geluid hebben, en de teufel kan ik niet zoveel over vinden hoewel de naam wel goed is maar dat heeft meer met de boxen te maken?
Als ik denk oké het wordt de Denon dan ga ik later toch weer twijfelen want onkyo komt er ook goed uit.
En de teufel heeft weer iets meer vermogen geloof ik.

Heeft er iemand een set van deze 3 en hoe klinkt hij?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Beste antwoord (via chucky666 op 30-08-2019 10:20)

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:11

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Over DAB+. Dat is in principe alleen maar nodig als je onderweg met de auto bent, of bijv. een draagbare radio gebruikt. Als je een versterker c.q. all in one setje koopt die beschikt over wifi of een bekabelde internetaansluiting, dan kan je vaak ook gebruik maken van TuneIn. Kwaliteit is prima en je keuze voor radiozenders gelijk heel veel groter.

Kijk bij het kopen van je apparaat vooral naar de functies die je wilt. Als je de speakers los koopt, ga je die beluisteren. Als het een all in one setje is, ga je daar naar luisteren. Speakers bepalen namelijk hoe het klinkt, de rest is puur een kwestie van functies kiezen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02:00
Wil je een nieuwe set inclusief nieuwe luidsprekers? Waarschijnlijk zijn je oude luidsprekers nog prima, en hoef je alleen maar een nieuw systeem. In deze prijscategorie zou ik vooral naar de ingebouwde functies kijken, een interessant systeem zonder luidsprekers is bijvoorbeeld de Pricewatch: Marantz CR 611 voor ruim 400 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Topicstarter
martyw schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:41:
Wil je een nieuwe set inclusief nieuwe luidsprekers? Waarschijnlijk zijn je oude luidsprekers nog prima, en hoef je alleen maar een nieuw systeem. In deze prijscategorie zou ik vooral naar de ingebouwde functies kijken, een interessant systeem zonder luidsprekers is bijvoorbeeld de Pricewatch: Marantz CR 611 voor ruim 400 euro
Ja ook nieuwe speakers, de oude zijn ook bijbehorende jvc speakertjes.
Zijn van die hele licht gewicht plastic dingetjes van 15 wat ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkip
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-06 22:42
Paar puntjes:
- wil je ook iets met streaming? Die Onkyo heeft wel spotify e.d., maar bij de denon en teufel moet je alles met Bluetooth oplossen.
- op het vermogen van de setjes hoef je niet te letten.
- En ga eens langs bij een mediamarkt of hifizaak , dan kun je zelf even kijken/luisteren (dat laatste is in een mediamarkt trouwens niet echt lekker mogelijk)

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:11

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Over DAB+. Dat is in principe alleen maar nodig als je onderweg met de auto bent, of bijv. een draagbare radio gebruikt. Als je een versterker c.q. all in one setje koopt die beschikt over wifi of een bekabelde internetaansluiting, dan kan je vaak ook gebruik maken van TuneIn. Kwaliteit is prima en je keuze voor radiozenders gelijk heel veel groter.

Kijk bij het kopen van je apparaat vooral naar de functies die je wilt. Als je de speakers los koopt, ga je die beluisteren. Als het een all in one setje is, ga je daar naar luisteren. Speakers bepalen namelijk hoe het klinkt, de rest is puur een kwestie van functies kiezen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Topicstarter
Oké bedankt voor de antwoorden.
Ik heb de onkyo en Denon gehoord maar de Denon is weer in prijs gestegen.
Ik heb nu de teufel kombo 22 gekocht en ontvangen uit Duitsland.
Was in de aanbieding en met nog eens 15 procent korting vanwege 40 jaar kwam die net onder de 200 euro uit.
En wat een mooi geluid tenopzichte van de jvc.
Kan nu weer alle cd's afspelen en Bluetooth is ook snel en makkelijk.

Pagina: 1