Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Tips voor (cloud) dienst?

Pagina: 1
Acties:
  • 423 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Ik ben opzoek naar een Nederlandse/Nederlandstalige dienst waarin ik de bands van mijn roster kan opslaan: ' '. Plus alle (contact)-gegevens van de bands. Ik denk dat dit een soort van cloud zou moeten zijn. Als het maar veilig is, het zijn gegevens welke ik nooit of te nimmer mag verliezen. Ik kan eventueel alles in een .txt file zetten en uploaden. Maar ik moet wekelijks diverse keren kunnen bijwerken. Kortom, een systeem voor platte tekst is voldoende. Natuurlijk kan ik ook dingen in de website en/of op het hostingpakket zelf doen, maar websites kunnen altijd crashen.

Hebben jullie tips?

[ Voor 2% gewijzigd door rens-br op 14-08-2019 07:52 . Reden: Link verwijderd ]

Alle reacties

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:29
Je hebt dus gegevens (contact gegevens zoals telefoon nummers, adressen, mail etc?) en je denk dat het een goed idee is om dit in de .txt te zetten in plate text ;w mag toch hopen dat je dit soort gegevens encrypted gaat opslaan als je het in een clouddiensten als stack gaat stoppen.

Cloud ☁️

• mark777
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15:08
mijn tip: maak een website voor disney of zo maakt de wereld een stuk gezeliger

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:17
Kijk eens naar Nextcloud ofzo, als dat wat is zijn er diverse manieren om dat te kunnen draaien.

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:46

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Ik heb je link verwijderd, aangezien dat weinig van doen heeft met het topic. Maar verder voldoet je openingspost momenteel niet aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het verplicht om eerst wat eigen onderzoek te doen voordat je een topic opent. Daarnaast staat je topic momenteel niet op de goede plek. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart.

Ga dus eerst even zelf op onderzoek uit, mocht je er daarna niet uitgekomen zijn. Open dan gerust een nieuw topic in: Client Software Algemeen.

Dit topic is gesloten.