Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Philips PUS7304 geen audio TV apps en Chromecast

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Bpow
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:55
Recent de 7304 aangeschaft, prima tv. Alleen werkt sommige functies nog niet naar behoren. Bij het afspelen van videos vanaf sommige TV apps zoals Youtube en Twitch krijg ik geen geluid. Ook het casten van videos via de builtin Chromecast werkt het geluid niet. Het geluid wetkt wel gewoon prima bij TV kanalen en Netflix.

Heb ook al een soundbar (HDMI Arc) aan tv gehangen om te zien of het niet de tv speakers zijn. Maar resultaat is ook hetzelfde. Wel geluid bij digitaal tv en Netflix. Geen geluid bij Youtube app en Chromecast.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
TV opnieuw geinstalleerd waardoor het eventjes heeft gewerkt, maar nadat TV uit is geweest keert het probleem weer terug.

Mijn vraag is of iemand een soort gelijk probleem heeft ervaren, of weet of mijn TV gewoon defect is? Naar mijn weten zijn de instellingen gewoon goed.

In principe zou ik hem nog kunnen omruilen.

Alle reacties

• renandstimpy
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-10 17:00
Ik zie op de philips site dat er op 6 augustus een nieuwe firmware is verschenen die dat probleem verholpen zou moeten hebben: https://www.philips.nl/c-...g-ambilight/ondersteuning