ik ben door me schijfjes heen om te dremelen maar nu vroeg ik mij af, zijn er in de omgeving van amsterdam, of amsterdam zelf winkels op zondag open die die zooi verkopen???
in rotterdam is op zondag vaak vanalles open, wrom in amsterdam dan niet:)
Is het niet veel te warm om te gaan dremelen
Loeibaar.nl
Te warm
Gewoon een fan aansluiten op je dremel, lekker koel 
Maar denk niet dat je wat zult vinden, de gemiddelde bouwmarkt is toch niet op zondag open, of wel?
Maar denk niet dat je wat zult vinden, de gemiddelde bouwmarkt is toch niet op zondag open, of wel?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
misschien dat je bij een vriend/kennis iets kan lenen?Op zondag 29 juli 2001 13:25 schreef MR_WAZOO het volgende:
ik ben door me schijfjes heen om te dremelen maar nu vroeg ik mij af, zijn er in de omgeving van amsterdam, of amsterdam zelf winkels op zondag open die die zooi verkopen???
die hebben geen dremel en als t te warm word dan pak ik wel 12x12@220V uit me pc
bij de buurman die heeft vast wel iets
ene buurman = eikel
andere buurman is die 19 jarige egyptenaar bij ajax...
die zal wel geld hebben en een dremel met heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeel toolsOp zondag 29 juli 2001 16:27 schreef MR_WAZOO het volgende:
ene buurman = eikel
want wat moet je anders met je geld en zo niet iemand anders uit de buurt, klusjesman ofzo
ik wacht wel tot morgen ofzo... ff langs de gamma.... ff setje schijfjes halen, nog tips welke ik het beste kan halen ofzo?
Die tips kan je in de laatste 3 pagina's van ALDI-Fake-Dremel vinden (géén zin om URL te zoeken, maar kan neit missen!!)Op zondag 29 juli 2001 16:43 schreef MR_WAZOO het volgende:
ik wacht wel tot morgen ofzo... ff langs de gamma.... ff setje schijfjes halen, nog tips welke ik het beste kan halen ofzo?
20*350ZO45°
[mierenneukmodustentop]
ik heb geen fakedremel maar een echte
[/mierenneukmodustentop]
ikeej tnx:) ga daar nog wel ff kijke...
[/mierenneukmodustentop]
[quote]Moet je die met glasvezel versterkte schijfjes hebben (nr. 426) zijn niet goedkoop
ik geloof iets van 20,- per 4 of 5 !
Heb ik plaatwerk van een auto mee gedaan !
Slijt ook wel hard maar je sluipt ook veel !
(niet te veel kracht zetten en niet te hoog toerental dan gaat het wel best !)[quote]
Gequote uit ander topic
ik geloof iets van 20,- per 4 of 5 !
Heb ik plaatwerk van een auto mee gedaan !
Slijt ook wel hard maar je sluipt ook veel !
(niet te veel kracht zetten en niet te hoog toerental dan gaat het wel best !)[quote]
Gequote uit ander topic
20*350ZO45°
Nee, dat weet ik, maar omdat daar van die slechte schijfjes bijzitten, kom je daar ook veel tips tegen over welke schijfjes je dan wèl moet kopen.Op zondag 29 juli 2001 16:51 schreef MR_WAZOO het volgende:
[mierenneukmodustentop]
[/mierenneukmodustentop]
20*350ZO45°
had dat ff eerder gezegd:) ik moet zo ergens heen maar anders had ik er wel wat komen halen
Verwijderd
tjaOp zondag 29 juli 2001 17:12 schreef MR_WAZOO het volgende:
had dat ff eerder gezegd:) ik moet zo ergens heen maar anders had ik er wel wat komen halen
Verwijderd
wat is dremelen?Op zondag 29 juli 2001 13:25 schreef MR_WAZOO het volgende:
net zoiets als breien maar dan andersOp zondag 29 juli 2001 20:58 schreef Flappel het volgende:
[..]
wat is dremelen?
Verwijderd
whahahahahaha!Op zondag 29 juli 2001 21:05 schreef rick17 het volgende:
[..]
net zoiets als breien maar dan anders
relax man hij(of zij) is nieuw : 26 juli 2001, total posts : 4 , gem per dag : 1
Pagina: 1