Ik heb een Elsa ErazorX geinstalleerd op mŽn systeem met W2k. Omdat op de bijgeleverde cd alleen W9X/NT drivers staan heb ik de W2k driver van ElsaŽs site gedownload en toegepast. De kaart werkt prima, maar hoe krijg ik die drivervenstertjes waarin al die instelmogelijkheden staan voor directx/OpenGL, core- en memoryspeed en dergelijke? Ik zie nu alleen die standaard windowsmonitor-instelmogelijkheden.
Dat zit bij de N'Vidia detonator drivers, www.nvidia.com en je hebt je scherm weer terug. Hoe het met Elsa drivers gaat......geen id.
Verwijderd
Ik heb dezelfde kaart ook onder win2k en inderdaad, die vensters zitten bij de nvidia drivers. Die moet je installeen, en die overclock opties moet je nog een keer aanvinken, daarna herstarten en dan kun je oc'en
Of moet ik toch maar eerst vanaf de bijbehorende Elsa CD-rom installeren en dan m'n drivers upgrade/bijwerken naar die W2k drivers? Er staat ook wat software op die cd-rom, maar ik ben een beetje huiverig geworden voor non-W2k spul, sinds m'n hele W2k installatie f*ucked-up ging door installatie van Liveware 3.0 die niet voor W2k geschikt bleek.