Ben in Groningen

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• tiger_2000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09-2022
Hey,

Wie heeft er ervaringen met het netwerk van Ben in de stad en provincie Groningen? Ik wil namelijk een abo van hun nemen.

Tiger

Verwijderd

Zou het niet doen, ik zou Libertel ofzo nemen... Ik had nl. vroeger Ben en heb nou een Libertel sim-kasart in mijn telefoon zitten, weliswaar allebei pre-pay, maar maakt dat uit qua ontvangst, nee tog, lijkt me sterk. Had met Ben altijd 2 a 3 streepjes ontvangst, bijna overal in Nederland en met Libertel 4 a 5 streepjes.

OK, ik woon dan zelf in A'dam, maar op het platteland valt Ben vaak weg en Libertel heeft dan gewoon ontvangst.

Verwijderd

ik heb ben gehad, werkte goed hier in de provincie, behalve in en rond Slochteren, daar viel mijn ontvangst weg

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-08 09:17
Ik heb in Groningen eigenlijk niets te klagen. Ontvangst is gewoon goed, maar ik moet wel zeggen dat ik ook niet vaak de provincie in trek, dus daar ik je niet mee helpen.
Ik heb sinds een maand of 2 Ben, en ik moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben.

Mijn Firewizzie

Verwijderd

Ik had vroeger een antenne, toen kon ik geen RTL4 ontvangen... Jongens... alle netwerken in Nederland worden beter, allemaal. En Ben heeft in Groningen op de meeste plaatsen gewoon dekking. Zelfs waar mijn moeder met Libertel geen enkele dekking heeft is Ben beter.

Verder heeft Telfort in de provincie een hele goede dekking, maar in de stad zitten hier en daar nog spots waar je dekking minder is.

Dutchtone weet ik niet, zal iemand anders even moeten zeggen.

Verwijderd

Ik woon zelf in groningen en ik heb ben regelamtig en het bevalt me prima altijd goed ontvangst.
Alleen in die verlaten stukken waar je met de trein doorkomt valt het ontvangst wel es wat tegen.

• Platypussy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-08 16:18
Ik woon in de stad Groningen, en heb prima bereik. Als je precies wilt weten hoe het gesteld is met het bereik van het Ben-netwerk, zou ik als ik jou was gewoon ff naar hun website gaan. Daar staat een gedetaileerd kaartje van Nederland met de dekking.

Verwijderd

*D

Woon in Groningen en dekking is prima hoor, ook in de provincie.

• Blindfold
  • Laatst online: 04-07-2025

Blindfold

Donde estan los conejos?

Ik heb zelf Ben en heb meestal overal bereik, behalve als ik inderdaad in de provinvie gaat rondcrossen, dan schiet het niet echt op. Een vriend van me heeft Telfort en hij heeft volgens mij net iets beter bereik, dus misschien is dit een idee?

• geertb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-08 16:34
Ben is hier in Hoek van Holland en rest van de omgeving/Randstad goed, soms zelfs beter dan het KPN bereik. Maar dat is niet jouw vraag, ik denk dat het in Groningen ook wel te doen is...

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

had zelf in 2000 als een van de allereersten een ben abo in de stad groningen. Datw as de eerste drie weken wel redelijk te merken, want buiten de grachten gordel, lees: centrum had je bijna geen bereik. Dat verbeterde echter heel snel en na een paar weken had ik nergens last meer van. Slechts een paar gedeeltes van de stad is het nog steeds niet geweldig, mijn broertje woont in het zuiden van de stad (coendersborg) en daar wil ie nog wel es heel slecht bereik hebben, voor de rest niet echt iets mis mee :) , hoewel ik toch liever m'n huidige libertel abo houdt 8-)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• white_rabbit
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-02-2022

white_rabbit

Follow the White Rabbit!

Ik had ook BEN, nu KPN is echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter netwerk!

BEN niet bereikbaar :P

Life is what happens while your making other plans..

• waterwolf
  • Laatst online: 14-07 17:11
Als je buiten de stad komt is het ook handig om bereik te hebben, daarom raad ik je Libertel of KPN aan, een paar piek meer, maar het werkt beter. Het gaat niet allen om het bereik, maar ook om de service en hoe de rest werkt, iedereen die ik ken met ben, is ontevreden, hoewel dat niet eens altijd aan het bereik ligt.
Ben = :r

• oscardt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:27
Ik heb ookal een paar maand ben, en heb in de stad altijd dekking nog nooit problemen gehad met ben, behalve op schiermonnikoog daar is het echt slecht!
I woon zelf in Zuidhorn (klein dorpje)
en daar ook goede dekking.
ok die van Kpn is beter alleen die abbonementen vind ik veel minder aantrekkelijk.

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
<off-topic>
Op dinsdag 31 juli 2001 21:16 schreef Oscar538 het volgende:
Zuidhorn (klein dorpje)
Onder 'klein dorpje' verstaan de meeste mensen toch nog wel iets kleinere dorpen dan Zuidhorn hoor. :)
</off-topic>

• Blindfold
  • Laatst online: 04-07-2025

Blindfold

Donde estan los conejos?

Op dinsdag 31 juli 2001 20:03 schreef Rob_85 het volgende:
Als je buiten de stad komt is het ook handig om bereik te hebben, daarom raad ik je Libertel of KPN aan, een paar piek meer, maar het werkt beter. Het gaat niet allen om het bereik, maar ook om de service en hoe de rest werkt, iedereen die ik ken met ben, is ontevreden, hoewel dat niet eens altijd aan het bereik ligt.
Ben = :r
Een paar piek!!
KPN is zo schofterig dat ze een starttarief van 10 ct per gesprek hebben, dus da's al helemaal een naaistreek.
Ben heeft misschien niet altijd even goed bereik, maar ik ben door de Helpdesk altijd netjes geholpen, dus qua service kan het zeker KPN evenaren.
De beste service heb ik trouwens van Libertel gehad toen ik nog Prepay had. Ik was m'n telefoon kwijt en toen stuurden ze me een nieuwe SIM-kaart. Dit bleek de verkeerde te zijn, dus na een telefoontje kreeg ik meteen een nieuwe en 50 piek gratis beltegoed voor het ongemak.
Da's pas service.

• geertb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-08 16:34
Op dinsdag 31 juli 2001 21:36 schreef Onno het volgende:
<off-topic>
[..]

Onder 'klein dorpje' verstaan de meeste mensen toch nog wel iets kleinere dorpen dan Zuidhorn hoor. :)
</off-topic>
Een klein dorpje vind ik als je onder de 10.000 inwoners hebt... Mwah... OT is nu wel afgelopen

• mario007
  • Laatst online: 17-08 10:38
Als ik dit allemaal zo lees moet ik er maar eens over nadenken om straks mijn libtel abbo maar eens op te zeggen en ook een benner worden

<leeg>

• tiger_2000
Ik woon ook in dat "kleine dorpje" Zuidhorn. Is Ben hier aan te raden, of niet?

• oscardt
Op woensdag 01 augustus 2001 21:09 schreef tiger_2000 het volgende:
Ik woon ook in dat "kleine dorpje" Zuidhorn. Is Ben hier aan te raden, of niet?
Ik vind van wel!
ok ik heb liever kpn (die mast staat 100 meter van mijn huis)
maar het abbonement van Ben vind ik heel relaxt en heb nooit problemen gehad met de dekking.

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Libertel is anders in de provencie op sommige plekken erg slecht, ik kan thuis niet bellen met libertel.
OK, Oldehove is dan wel echt een klein dorpje. (Ken je Oldehove ook Onno?)
Ben wil hier ook niet zo ongeveer, dus ik zou gewoon voor KPN gaan, als je overal wil kunnen bellen.

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• JustMe

JustMe

#1 R@H

Op woensdag 01 augustus 2001 21:17 schreef Oscar538 het volgende:

[..]

Ik vind van wel!
ok ik heb liever kpn (die mast staat 100 meter van mijn huis)
maar het abbonement van Ben vind ik heel relaxt en heb nooit problemen gehad met de dekking.
offtopic:
Heel relaxed misschien, maar kan wel duur worden, die rekening :P :P

• oscardt
Op woensdag 01 augustus 2001 21:20 schreef bram538 het volgende:

[..]

offtopic:
Heel relaxed misschien, maar kan wel duur worden, die rekening :P :P
dan moet jij mij ook niet zoveel bellen als ik op vakantie ben :(
en met kpn kan die rekening anders ook best duur worden ;)

• tiger_2000
Hoe is dutchtone in Zuidhorn?

• JustMe

JustMe

#1 R@H

Op woensdag 01 augustus 2001 21:25 schreef Oscar538 het volgende:

[..]

dan moet jij mij ook niet zoveel bellen als ik op vakantie ben :(
en met kpn kan die rekening anders ook best duur worden ;)
Sorry, zal het niet weer doen ;)
ff serieus: KPN is idd wel een stuk duurder, ik weet niet of je ook op de prijs moet letten?

Verwijderd

Ben heeft in groningen wel goede dekking, en libertel ook... Maar zodra je in de dorpen komt (en ja zuidhorn is gewoon een dorp) word het een stuk minder.

Ik zelf woon vlakbij/bijna in groningen stad (schilderswijk) en daar heb ik gewoon altijd goed bereik...

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Op woensdag 01 augustus 2001 23:21 schreef FlameHeaD het volgende:

Ik zelf woon vlakbij/bijna in groningen stad (schilderswijk) en daar heb ik gewoon altijd goed bereik...
eeuh, schilderswijk noem ik helemaal stad hoor.... :) sterker nog, dat noem ik bijna centrum.. :)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op woensdag 01 augustus 2001 21:18 schreef bram538 het volgende:
(Ken je Oldehove ook Onno?)
Ja hoor. Klasgenote van me woonde daar. :)

• JustMe

JustMe

#1 R@H

Op woensdag 01 augustus 2001 23:21 schreef FlameHeaD het volgende:
Ben heeft in groningen wel goede dekking, en libertel ook... Maar zodra je in de dorpen komt (en ja zuidhorn is gewoon een dorp) word het een stuk minder.

Ben is hier dus zelfs beter als libertel.
En jij noemt de schilderswijk buiten de stad?
Zullen we ruilen dan, maakt dan toch niet uit. :P
Op woensdag 01 augustus 2001 23:43 schreef Onno het volgende:

[..]

Ja hoor. Klasgenote van me woonde daar. :)
Das dan wel heel toevallig, zoveel mensen wonen hier niet :P
Ken ik misschien ook wel dan :)

• Don Corleone
  • Laatst online: 17-08 13:21
Mijn vriendin heeft ook BEN. Doet het prima in groningen stad. Maar verder de provincie in wordt het wel slechter.
Pagina: 1