Laten we het even netjes opsommen.
Die vraag is hier voor het eerst beantwoord:
Als je wel een aux plug hebt kun je een ugreen bluetooth module kopen.
Je hebt niet meer alle knopjes op je stuur, maar je kun er een bluetooth media remote bij nemen.
Allemaal aliexpress spul. €25 ben je klaar.
Heb je geen aux, dan moet je die eerst toevoegen. De website die @cannibal linkte verkoopt dat spul.
Maar ook directe bluetooth modules voor achter in de radio.
Toen hier:
Als je de CD500 hebt dan kun je misschien het beste alle onderdelen die voor bluetooth nodig zijn los installeren en laten activeren. De lijstjes met welke onderdelen nodig zijn staan online.
Andere optie is de gehele headunit vervangen door eentje van Bluetooth,
Althans het ligt eraan hoe graag jij alle knopjes wil gebruiken
En daarna hier:
Nee, de enige aansluiting die je head unit / auto dan heeft is 3.5mm jack, en daar gaat alleen muziek over
Wil je full blown stuurbediening en integratie dan moet of de hele headunit ('radio') vervangen of de ontbrekende onderdelen toevoegen (zie de post van Touchdomex in dit topic )
Daarna heb je een nieuw topic gemaakt hier:
USB-Bluetooth autoradio
Waarop je meerdere antwoorden kreeg, zoals
Nee, een draadloze usb kabel bestaat niet
En
Dan zit er een bluetooth dongel in je USB poort en een radio die op zoek is naar een opslagapparaat. Daar ga je echt geen geluid uit krijgen, een zeer zeer zeldzame uitzondering daargelaten waar bijvoorbeeld Pioneer radio's maakte waar dit kon (maar dan wel alleen met de Pioneer BT module).
Dat was in het begintijdperk van bluetooth, toen het nog duur was.
Hoe moet die radio alle stuurprogramma's van alle bluetoothmodules hebben?
Maar goed, een deftige oplossing zoeken zonder het model radio te weten is een beetje koffiedik kijken.
Toen herkende ik je radiomodel uit DIT topic, en informeerde ik je dat meerdere topics over hetzelfde probleem je niet gaat helpen omdat je je antwoord al hebt:
Oja, daar zijn we weer. Ik dacht al dat het me bekend voorkwam.
Als je in dit topic ook niet het antwoord krijgt dat je wilt horen, ga er dan weer een nieuwe voor maken?
En wanneer neem je de antwoorden wel voor waarheid aan?
Je weet al hoe je het moet oplossen maar het is te duur.
Aparaat voor muziek van smarthpone naar autoradio?
Waarop je je afvroeg waarom ik zo in de aanval ging, wat ik overigens niet deed, maar goed.
Mijn vraag is nu gewoon of er iets bestaat dat Bluetooth kan ontvangen en doorsturen via de USB-ingang in m'n auto, omdat ik hoop dat dit de simpelste oplossing zou kunnen zijn zonder grote kost!
In het ander topic ging het vooral Bluetooth te installeren in de radio, of om via de aux of FM te werken!
Waarom zo in de aanval?

Daarin heb je gehoord dat je alle antwoorden al gehad hebt, EN is je topic gesloten omdat je dezelfde vraag blijft stellen
In dat topic zijn inderdaad alle mogelijkheden aan bod gekomen. Nog een topic maken heeft geen toegevoegde waarde.
Verder in Aparaat voor muziek van smarthpone naar autoradio?.
Twee topics aanmaken voor dezelfde casus is niet de bedoeling.
En nu ga je uitgerekend mij, die jou blijkbaar al eerder heeft "aangevallen" om je er op te wijzen dat je je antwoord al hebt, nog eens quoten met EXACT DEZELFDE VRAAG
Ik weet niet precies hoe dik die plaat voor je kop is, maar het moet een fiks ding zijn