Toon posts:

Probleem tb1400 in Abit kt7raid biosversie 3r

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb m'n mobo dus geflasht met de nieuwste final bios update. Alleen kan wil de multiplier niet naar 14. Het maximale is 12 of hoger... Heeft iemand hier ervaring mee? Kan ik nu gewoon zonder risico de fsb op 110 zetten zodat hij op 1440 draait???
Ik wil hem in ieder geval op 1400 laten lopen en als ik m'n alpha koeler binnen heb zal het nog wel meer worden, de vraag is hoe.......
Alvast bedankt!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

De maximum multiplier is 12...

Daarom is de 1400 ook bedoelt voor KT133a mobo's die 133MHz FSB ndersteunen, (10,5 * 133 dus)

Je kan proberen om je FSB op te voeren, gaat waarschijnlijk wel lukken, maar de vraag is hoever...

110MHz is vaak al te veel gevraagd

Verwijderd

Topicstarter
Fuck, dat wist ik niet ;-) Ik dacht dat hij ook prima op 200 mhz fsb kon lopen... (200/2 66) maar dat kan dus blijkbaar niet met zo'n te lage multiplier... Maar zonder een kt133A mobo kan ik het eigenlijk dus wel schudden om fatsoenlijk over te klokken??

Verwijderd

Je moet een gelockte 1400 hebben want dan heb je multipier 14. hogen dan 13 is niet in te stellen in de bois.

Verwijderd

Topicstarter
Jamaar gelockt schiet helemaal niet op ;-) Ik koop wel een Abit KT7A, iemand nog interresse in m'n Abit KT7??? ;)

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

ik denk dat je beter een 266 ddr mobo kan kopen om het optimale uit je proc te halen want 110 mhz voor een 100 mhz mobo is teveel
dat kan je geheugen (tenzij je merk hebt heb je kans dattie het wel aankan) of je pci/agp sloten niet aan
Pagina: 1