Dubbele karmabadge categorieën

Pagina: 1
Acties:

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:22
Niet echt een big deal, maar viel met net kijkend naar mijn profiel op dat ik twee keer een badge heb voor "Mozilla Firefox".

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:04

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Als je doorklikt zie je dat het een product en een serie is: product: Mozilla Firefox en serie: Firefox.

In dit geval zijn de badges voor de serie redelijk zinloos en kunnen ze net zo goed uit.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:22
Dirk schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 12:24:
Als je doorklikt zie je dat het een product en een serie is: product: Mozilla Firefox en serie: Firefox.

In dit geval zijn de badges voor de serie redelijk zinloos en kunnen ze net zo goed uit.
Ja ik had gezien dat ze wel een verschillende oorsprong leken te hebben maar gezien de identieke naam aan de voorkant wist ik dus niet of dit bewust is of een ongelukje.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:04

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Je kunt badges krijgen voor de volledige hiërarchie van een product:
- Product: product: Mozilla Firefox
- Serie: serie: Firefox
- Merk: merk: Mozilla
- Productcategorie: categorie: Browsers

In sommige gevallen, zoals hier, is er geen zinnig verschil tussen het product en de serie en kan de badge voor 1 van de 2 net zo goed uit.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.